עורך דין תאונות דרכים באשדוד

עורך דין תאונות דרכים באשדוד

עורך דין תאונות דרכים באשדוד |  עורך דין תאונות דרכים אשדוד

צמד המילים תאונות דרכים גורם לכל אדם לנוע בחוסר נוחות. נראה כי כל אחד היה מעורב בתאונת דרכים, ואם לא היה מעורב באופן אישי הוא בוודאי מכיר מישהו שנפגע בתאונת דרכים.

כלי הרכב הם חלק מהקדמה של החיים המודרניים, והם בהחלט מאפשרים לנו לנוע ממקום למקום במהירות. קשה לדמיין את חיינו ללא כלי התחבורה. אך לצערנו, מנגד יש גם את המחיר של תאונות הדרכים.

האחריות על מניעת תאונות דרכים מוטלת על כולנו. על כל אדם לנהוג בזהירות ובאחריות, ולהקפיד על רכבים תקינים. תפקידו של עורך דין תאונות דרכים באשדוד הוא לא למנוע תאונות דרכים, אלא לסייע לנפגעים בתאונות הדרכים להתנהל בעולם הבירוקרטי של תביעות הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

שימו לב כי תחום עבודתו של עורך דין תאונות דרכים אשדוד נוגע לתביעות של פיצויים בגין נזקי גוף, תביעות המתנהלות מול הביטוח. במקביל יתכנו גם סוגיות אחרות מול בית המשפט לתעבורה סוגיות הקשורות לאשמה בתאונה. אך סוגיות אלו מתנהלות במקביל, ועבורן יש לחפש עורך דין תעבורה.

נדגיש כי מטרת חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הוא לתת מענה לבעיה סוציאלית, ולכן במהותו הוא מנותק משאלת האשמה בתאונות הדרכים.

אדם אשר נפגע בתאונת דרכים, זכאי לפיצויים, אך הדרך לקבלת הפיצויים עשויה להיות מייגעת. ועיקר המחלוקת היא לגבי סכום הפיצויים אשר תלוי בפקטורים רבים ותלוי גם בהערכות של רופאים ואנשי מקצוע שונים בוועדות הרפואיות. באופן טבעי חברות הביטוח אינן ממהרות לשלם פיצויים, ולכן תמיד חושב להתנהל בעזרתו של עורך דין תאונות דרכים.

עורך דין תאונות דרכים אשדוד

עורך דין תאונות דרכים באשדוד

כאשר פונים אלינו נפגעי תאונות דרכים, אנו עושים הכל על מנת לוודא כי יקבלו את הפיצוי המגיע להם. תאונות דרכים משנות את החיים, ויכולות לגרום לנכויות שונות. במקרים רבים אנשים נזקקים לטיפולים רפואיים וטיפולים שיקומיים לאורך תקופות ארוכות. ויתר על כן, יסבלו  מנכויות אשר ישנו את כל המשך חייהם. למשל אדם שאיבד את רגליו בתאונת דרכים, צפוי לשינויים גדולים באורח חייו ומקורות הפרנסה שלו. הפיצויים לא יחזירו לכם את הבריאות, אבל בהחלט יעזרו להתמודד עם השינויים בחיים.

המאבק על הפיצויים עשוי לגזול זמן, אך לעתים יש צורך בפתרונות מיידיים, ולכן אנו יכולים לדרוש תשלום מקדמות על חשבון הפיצויים העתידיים.

ההמלצה שלנו היא תמיד לפנות אל עורך דין לתאונות דרכים בהקדם האפשרי, אם המצב מאפשר זאת כבר בזירת התאונה. חשוב לתעד את כל הנזקים הגופניים, כמו גם כל ההוצאות הרפואיות הישירות והעקיפות שנגרמו לכם בעקבות התאונה. ואם מדובר בתאונה קלה ואתם מרגישים שהכל בסדר – אין כאן שום מקום לדיון, אתם חייבים להיבדק בבית חולים. במקרים רבים ישנן פגיעות אורתופדיות אותן תתחילו להרגיש בחלוף מספר שעות ואף מספר ימים.

כל הפרטים חשובים על מנת לבנות את התיק הרפואי לצורך תביעת הביטוח.

מה קורה אם נפגעתי בתאונת פגע וברח?

כאשר אדם נפגע בתאונת דרכים, התביעה היא כנגד חברת הביטוח. אך הבעיה בתאונת פגע וברח היא שאיננו יודעים את מי לתבוע. במקרים כאלו מגישים תביעה נגד קרנית (הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים).

תאונות שכאלו מתרחשות, אך בזכות הטכנולוגיות המתקדמות, כמו מצלמות רבות הפרושות בכבישי ישראל, מקרים אלו הופכים להיות נדירים.

מה קורה כאשר לנהג הפוגע אין ביטוח?

נסיעה ללא ביטוח היא דבר אסור, והנהג הפוגע צפוי לעמוד לדין גם על זה. אך הנפגעים אינם נשארים ללא מענה, גם במקרים שכאלו תובעים את קרנית.

עורך דין תאונות דרכים באשדוד

עורך דין תאונות דרכים אשדוד

לאחר תאונת הדרכים, חפשו עורך דין מומחה לתאונות דרכים על מנת לסייע לכם בתביעה המשפטית ומימוש הזכויות המגיעות לכם. עורך הדין אילן בנימיני מביא איתו את הניסיון הדרוש – משרדנו מרבה לעסוק בנושאים של תביעות נזיקין ופיצויים על נזקי גוף, לרבות תביעות רשלנות רפואית.

חשוב לזכור כי אין נוסחה אחידה לצורך קביעת סכום הפיצויים, כך שהתוצאות יכולות להשתנות בהתאם לניסיון של עורך הדין. עורכי דין מנוסים יודעים להביא בפני בית המשפט את כל הטיעונים לצורך מקסום סכום הפיצויים.

במקרה של תביעת פיצויים בעקבות תאונות דרכים אנו נסייע לכם בהגשת התביעה, לרבות ריכוז המסמכים הרפואיים וקבלת חוות רפואית. במקרים רבים תביעות מסוג זה מסתיימות בפשרה, אך גם כאשר ישנה פשרה הדבר דורש ייצוג משפטי לצורך ניהול משא ומתן.

אם חיפשתם עורך דין תאונות אופנוע או כל סוג של תאונת דרכים, משרדינו עומד לשירותכם. כמו כן אנו מטפלים בעוד מגוון נושאים לרבות: פיטורין לאחר תאונת עבודה, עורך דין רשלנות רפואית ועוד.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

עורך דין תאונות דרכים באשדוד | עורך דין תאונות דרכים אשדוד

מאמרים נוספים..

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון מעניק סיוע משפטי קריטי לכל מי שנפגע בתאונות דרכים. בין אם ישבתם על מושב הנהג או הייתם אחד הנוסעים ברכב. ואולי אפילו הלכתם לתומכם ברחוב, ונפגעתם מרכב חולף או אופניים חשמליות. עו“ד תאונות דרכים ראשל״צ מעניק את הסיוע המשפטי בכל אותם המקרים. לצערנו מקרים שכאלו מתרחשים

עו“ד תאונות דרכים רמת גן

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן | עו“ד תאונות  דרכים רמת גן  לאחר תאונת דרכים כדאי לפנות אל עורך דין תאונות דרכים ברמת גן. ישנם כאלה שמתלבטים, וחושבים לעשות זאת בעצמכם ללא שירותיו של עורך דין. אך האמת היא שבעזרת עו“ד תאונות דרכים רמת גן ניתן לטפל בתביעות הפיצויים בצורה טובה יותר.

עורך דין לתאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב מעניק סיוע משפטי לכל נפגעי תאונות האופנוע. אלו יכולים להיות נהגים או רוכבים שהיו לצד הנהג, כמו גם הולכי רגל ורכבים אחרים שנפגעו בעקבות התאונה.  עוד תאונות אופנוע תל אביב מעניק לכם סיוע משפטי בהגשת תביעות הפיצויים כנגד חברות הביטוח, ומסייע לכם לממש את מלוא הזכויות

עורך דין תאונות דרכים במרכז

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מעניק סיוע משפטי לכל הנפגעים בתאונות דרכים, לרבות נפגעים בתאונות פגע וברח. אנו מאחלים לכולם נסיעה בטוחה ללא תקלות, ומקווים כי לא תזדקקו לשירותיו של עורך דין לאח תאונות דרכים. חשוב לנהוג בזהירות ובאחריות, ולמנוע את תאונות הדרכים הגובות מאיתנו מחיר כבד מאוד. אך לצערנו ישנן מאות תאונות

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

במסגרת שירותי המשרד אנו מעמידים לרשותכם עורך דין תאונות אופנוע המטפל בתביעות משפטיות בשל נזקי גוף. אם עברתם תאונת דרכים, כדאי ליצור קשר עם עורך דין תאונות אופנוע כבר ברגעים הראשונים על מנת לקבל הדרכה. הסיפור הכואב של תאונות הדרכים  תאונות דרכים הן מכת מדינה הגורמת לפציעות גוף קשות, נזקים נפשיים ובמקרים

תאונת דרכים עו“ד

עו“ד תאונות דרכים

עו“ד תאונות דרכים מומלץ אילן בנימיני עומד לשירותכם בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתביעות נזיקין בעקבות תאונות דרכים, לרבות תאונות אופנוע, תאונות קורקינט ואופניים חשמליים ופגיעות בעורכי רגל. לאחר תאונת דרכים עו“ד מסייע לכם לטפל בכל העניינים הבירוקרטיים והמשפטיים הקשורים לתביעת הפיצויים בגין נזקי גוף ונפש. עו“ד תאונות דרכים טלפון לשיחה עכשיו לפעמים

עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע

עורך דין תאונות דרכים באר שבע

עורך דין תאונות דרכים באר שבע מתעסק בעיקר בסוגיות הקשורות לתביעות הפיצויים. כלומר אין להתבלבל בין עבודתו של עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע, לבין עבודתו של עורך דין תעבורה המתעסק בסוגיות הקשורות לחוקי תנועה ושאלת האשמה בתאונה. וזוהי גם הזדמנות להזכיר כי סוגיית האשמה בתאונה מתנהלת בנפרד מסוגיית הפיצויים (כלומר אשמה

ייצוג עורך דין תאונות דרכים באשדוד

עורך דין אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

בתקשורת
השאירו פרטים
עורך דין עורך דין תאונות דרכים באשדוד מומלץ
המלצות
מאמרים
פתיחה
1
היי,
שמי אילן בנימיני,
יש לי ניסיון מוכח בייצוג לקוחות במצבים מורכבים.
אני כאן כדי להקשיב לך ולעזור לך למצוא את הדרך הנכונה עבורך.
Call Now Button דילוג לתוכן