עו“ד תאונות דרכים

תאונת דרכים עו“ד

עו“ד תאונות דרכים מומלץ אילן בנימיני עומד לשירותכם בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתביעות נזיקין בעקבות תאונות דרכים, לרבות תאונות אופנוע, תאונות קורקינט ואופניים חשמליים ופגיעות בעורכי רגל.
לאחר תאונת דרכים עו“ד מסייע לכם לטפל בכל העניינים הבירוקרטיים והמשפטיים הקשורים לתביעת הפיצויים בגין נזקי גוף ונפש.

עו“ד תאונות דרכים

עו“ד תאונות דרכים מומלץ

לפעמים אני מקבל פניה מאדם שהיה מעורב בתאונת דרכים, והוא מספר לי כי התאונה נגרמה באשמתו, ולכן חושב שלא מגיעים לו פיצויים.
כאן חשוב להזכיר כי על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל“ה 1975, כל נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצויים. שאלת האשמה אינה רלוונטית לשאלת הזכאות לפיצויים.

במידה וחקירת המשטרה תמצא כי אתה אשם בתאונה, אתה עשוי לעמוד לדין ולשאת באחריות, אך עדיין זכאי לפיצויים. הסייג היחידי הוא שנהגת עם רישיון נהיגה בתוקף, ושנגרם נזק לגוף.

נוסיף גם שהחוק מגדיר מהי תאונה “מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה”.

עו“ד תאונות דרכים מומלץ יסייע לכם להגיש את תביעת הנזיקין. אך נשאלת השאלה נגד מי מגישים את התביעה?

את תביעת הפיצויים מגישים כנגד חברת הביטוח של זה שנהג ברכב הנפגע. גם כאשר הנפגע הוא נוסע שהיה ברכב, ולא המבוטח עצמו, הביטוח מכסה גם אותו.

במידה והולך רגל נפגע, התביעה היא נגד חברת הביטוח של הנהג הפוגע. וזה מביא אותנו לשאלה מה קורה במקרה של תאונת דרכים פגע וברח?
במקרה כזה התביעה מוגשת נגד קרנית, זהו גוף שהוקם במיוחד עבור מטרה זו. תביעות נגד קרנית מוגשות גם במקרים נוספים, כמו למשל מקרים בהם הביטוח אינו מכסה את תנאי השימוש.

תאונת דרכים עו“ד

עו“ד תאונות דרכים

כל תביעה נגד חברת הביטוח, שלעתים יכולה להגיע גם לבתי המשפט, היא התעסקות בירוקרטית מתישה. חברות הביטוח יודעות כיצד לייגע אותנו בטפסים וחוזים אינסופיים. ומה שעלול להקשות עוד יותר זה מצבכם הרפואי והנפשי – תאונות דרכים עלולות לגרום לנזקים כבדים, ויכולות בשנייה אחת לשנות את החיים מן הקצה אל הקצה.

לאור הנסיבות, והקשיים שחברות הביטוח תמיד מערימות, אין מנוס מפניה לשירותיו של עו“ד תאונות דרכים.

עורך דין תאונות דרכים מביא איתו ניסיון הכולל הכרות עם החוק, הכרות עם חברות הביטוח ופסיקות בית המשפט.

נדרשת כאן עבודה יסודית הכוללת את בדיקת הזכאות לפיצויים, כמו גם איסוף כל החומר הרלוונטי. גם רופאים מומחים יהיו בתמונה במידת הצורך, זאת על מנת לקבל חוות דעת רפואיות לגבי הפגיעה והנזק שנגרם.

זוהי גם הזדמנות להזכיר לכם כי חשוב לתעד כל הוצאה רפואית וכל מסמך רפואי כבר מהרגעים הראשונים. זה כולל אפילו תשלום עבור נסיעות לטיפולים. לכן גם מומלץ לפנות לעורך דין כבר ברגעים הראשונים שלאחר התאונה.

ואם חשבתם שאתם בסדר ולא נגרם לכם נזק, תחשבו פעמיים. פגיעות רבות אינן מורגשות מייד לאחר התאונה, ולכן חשוב מאוד להתפנות לבית חולים ולעבור בדיקה.

ומה לגבי תאונת דרכים שהינה תאונת עבודה?

תאונות דרכים רבות נחשבות לתאונות עבודה. אם חשבתם כי הכוונה לתאונה שהייתה ברכב של העבודה, תוך כדי ביצוע משימות העבודה (למשל נהג בחברת הובלות), בפועל ההגדרה רחבה יותר.

לא רק תאונה שהתרחשה במהלך יום העבודה נחשבת לתאונה עבודה – גם תאונה שהתרחשה בדרך למקום העבודה או בחזרה. במקרים שכאלו יש להגיש תביעה גם למוסד לביטוח לאומי.

הביטוח הלאומי יעניק לכם גמלה, והיא תנוכה מהתשלום שמגיע לכם מחברת הביטוח.

לקריאה נוספת בנושא פגיעה בעבודה ביטוח לאומי.

עו“ד תאונות דרכים מומלץ

תאונת דרכים עו“ד

לפני הכל אנו קוראים לכולם להקפיד על זהירות בעת הנהיגה. יש לנהוג בערנות ובחכמה, ולעשות הכל על מנת למנוע תאונות. אך לצערנו גם חוסר אחריות של נהגים אחרים עשוי לפגוע בכם.
הקפידו על החוק, וזה כולל רישיון נהיגה בתוקף וביטוח חובה. ואם חס וחלילה תהיו מעורבים בתאונת דרכים, פנו בהקדם אל עו“ד תאונות דרכים מומלץ.
עורך דין לתאונות דרכים ורשלנות רפואית עומד לשירותם של הנפגעים בתאונות דרכים. משרדינו ערוך לתת לכם את העזרה המשפטית והליווי בכל הליכי הגשת תביעת נזיקין בתאונת דרכים.
כל מקרה הוא בעל מאפיינים אחרים, אך בתור כלל אצבע אנו יכולים להגיד כי תמיד מוטב לפנות אל עורך הדין כבר ברגעים הראשונים שלאחר התאונה. כך נוכל לתת לכם הדרכה אישית.

מקרים מסוימים מערבים פציעות קשות ואשפוזים ממושכים, ויש לדרוש פתרונות מיידים מחברת הביטוח על מנת לתת מענה לצרכים המיידיים.
עורך דין תאונות דרכים אילן בנימיני, הכתובת שלכם לכל מקרה של תביעות נזיקין בתאונות דרכים, לרבות תביעות רשלנות רפואית.

 

מאמרים נוספים..

עורך דין לתאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב מעניק סיוע משפטי לכל נפגעי תאונות האופנוע. אלו יכולים להיות נהגים או רוכבים שהיו לצד הנהג, כמו גם הולכי

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

במסגרת שירותי המשרד אנו מעמידים לרשותכם עורך דין תאונות אופנוע המטפל בתביעות משפטיות בשל נזקי גוף. טלפון לשיחה עכשיו אם עברתם תאונת דרכים, כדאי ליצור

עורך דין תאונות דרכים במרכז

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מעניק סיוע משפטי לכל הנפגעים בתאונות דרכים, לרבות נפגעים בתאונות פגע וברח. אנו מאחלים לכולם נסיעה בטוחה ללא תקלות, ומקווים כי

ייצוג עו“ד תאונות דרכים

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין עו“ד תאונות דרכים מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן