עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

עורך דין לתאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב מעניק סיוע משפטי לכל נפגעי תאונות האופנוע. אלו יכולים להיות נהגים או רוכבים שהיו לצד הנהג, כמו גם הולכי רגל ורכבים אחרים שנפגעו בעקבות התאונה.

עוד תאונות אופנוע תל אביב מעניק לכם סיוע משפטי בהגשת תביעות הפיצויים כנגד חברות הביטוח, ומסייע לכם לממש את מלוא הזכויות המגיעות לכם. חשוב לפנות אל עורך דין לתאונות אופנוע מוקדם ככל שניתן, על מנת לקבל הדרכה כיצד לנהוג ברגעים שלאחר התאונה ולהבטיח כי תעשו הכל נכון.

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

עורך דין לתאונות אופנוע

יש כמה דברים כלליים שניתן להגיד לגבי תאונות האופנוע – במקרים רבים אלו הן תאונות קשות ואף קטלניות. יש אמת רבה בטענה שהאופנוע הוא כלי רכב מסוכן, והדבר מגובה בסטטיסטיקות מפחידות.

האופנוע אינו מספק הגנה רבה לגוף, וגם במקרה של תאונה קלה הרוכב יכול לעוף למרחק רב ולהתרסק על הכביש. ולכן גם תאונות קלות מסתיימות בפציעות קשות כאשר מדובר באופנועים.

אחרים עשויים גם להצביע על אופי פרוע וחסר אחריות של רוכבי האופנוע, בעיקר הצעירים שבהם. אינני רוצה להיכנס לטענות אלו, בתורך עורך דין לתאונות דרכים אני יכול להעיד כי אני פוגש רוכבי אופנועים אחראיים שנפגעו בתאונות מסיבות שונות שאינן נכנסות תחת הקטגוריה של נהיגה חסרת אחריות.

עוד תאונות אופנוע תל אביב זוכה לפגוש מקרים רבים, זאת מכיוון שרבים מתושבי העיר אימצו את כלי התחבורה הזה. העיר ידועה בעומסי התנועה והמחסור במקומות חנייה, כך שעבור רבים ההתנהלות באמצעות אופנועים וקטנועים היא פתרון נוח. מה גם שהוצאות התחזוקה של כלי רכב אלו נמוכים יותר, וזהו בהחלט שיקול הגורם לרבים לבחור בהם.

אופנועים גם משמשים לעבודה, ואנו יכולים לראות אינספור שליחים מסתובבים על אופנועים ברחובות העיר. וכתוצאה מכל זה ישנן תאונות דרכים רבות המערבות נהגי אופנועים בתחומי העיר תל אביב.

עוד תאונות אופנוע תל אביב

עוד תאונות אופנוע תל אביב

אם נפגעת בתאונת אופנוע, או כל תאונת דרכים אחרת, מגיעים לך פיצויים, נקודה. ישנם רבים החושבים על שאלות של אחריות ואשמה בתאונה. שאלות אלו אמנם חשובות לצורך אכיפה וענישה, אך אינן רלוונטיות לזכות הפיצויים המוגדרת בחוק.

הסוגיות הללו מתנהלות במקביל. ואם הוגש נגדכם כתב אישום והוזמנתם לבית הדין לתעבורה, אתם עשויים לקבל עונשים כבדים במקרים מסוימים, אך זה מתנהל במישור נפרד משאלת הפיצויים.

התביעה היא נגד חברת הביטוח, שכרגיל אינה ממהרת להעניק לנפגעים כספים המגיעים להם. לעתים ניתן להגיע להסדר עם חברת הביטוח, ולעתים יש צורך לפנות לבית המשפט; כך או כך, הדרך האפקטיבית ביותר היא באמצעות עורך דין לתאונות אופנוע.

מה קובע את גובה הפיצויים? ובכן אין נוסחה אליה נוכל להזין פרמטרים ולקבל תשובה חד משמעית, וכאן באה לידי ביטוי עבודתו של עו“ד תאונות דרכים היודע כיצד להביא את הטיעונים הנכונים לצורך מקסום הפיצויים.

בין הגורמים המשפיעים על הפיצויים ניתן להזכיר את העיסוק של הנפגע. יתכן כי בגלל אופי הפגיעה לא יוכל להמשיך בעבודתו הקיימת, ותהיה ירידה ביכולת הפרנסה שלו. וכאן עלינו גם להסתכל על גובה השכר לפני התאונה, והפסדי השתכרות עתידיים.

גורמים נוספים הם מספר הימים בהם נעדר מעבדותו, ועוד השלכות תפקודיות שיש לפגיעה. יש לקחת בחשבון כל הוצאה רפואית שנגרמה, כמו גם ההוצאות העתידיות. אנו אפילו מסתכלים על הפסדי הפנסיה!

בשורה התחתונה עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב ייקח בחשבון את כל הפרטים האפשריים, על מנת לדרוש מחברת הביטוח את כל מה שמגיע לכם.

עורך דין לתאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

מראש אנו יכולים להגיד לכם כי זה לא הולך להיות קל. חברות הביטוח אינן ממהרות לשלם לכם את הפיצויים, ויעשו את הכל על מנת להפחית את סכומי הפיצויים. ולכן חייבים עורך עורך דין לתאונות אופנוע אשר יילחם למענכם.

לא רק שאנו מוודאים כי כל סוג של הוצאה שנגרמה לכם בהווה, וגם בעתיד, תיכנס לתביעה – אנו לא ניתן לחברת הביטוח להפחית בחומרת הנזק שנגרם לכם. מסיבה זו חשוב לפנות אל עוד תאונות אופנוע תל אביב כבר ברגעים הראשונים שלאחר התאונה על מנת לקבל הדרכה.

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב ידריך אתכם לגבי הבדיקות הרפואיות שיש לעשות, וחשיבות התיעוד של כל המסמכים וההוצאות. אנו לוקחים בחשבון כי לאחר תאונות דרכים הנפגעים אינם מרוכזים ונסערים, ולכן אנו מעניקים מעטפת ליווי מיידית.

עוד רשלנות רפואית ותאונות אילן בנימיני מביא איתו ניסיון רב בסיוע לנפגעי תאונות דרכים. אנו עוסקים במגוון של תביעות נזיקין בגין נזקי גוף, לרבות תביעות רשלנות רפואית, ייצוג נכי צהל ותאונות עבודה.

אילן בנימיני בפייסבוק

מאמרים נוספים..

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

במסגרת שירותי המשרד אנו מעמידים לרשותכם עורך דין תאונות אופנוע המטפל בתביעות משפטיות בשל נזקי גוף. טלפון לשיחה עכשיו אם עברתם תאונת דרכים, כדאי ליצור

תאונת דרכים עו“ד

עו“ד תאונות דרכים

עו“ד תאונות דרכים מומלץ אילן בנימיני עומד לשירותכם בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתביעות נזיקין בעקבות תאונות דרכים, לרבות תאונות אופנוע, תאונות קורקינט ואופניים חשמליים ופגיעות

עורך דין תאונות דרכים במרכז

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מעניק סיוע משפטי לכל הנפגעים בתאונות דרכים, לרבות נפגעים בתאונות פגע וברח. אנו מאחלים לכולם נסיעה בטוחה ללא תקלות, ומקווים כי

ייצוג עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן