עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

במסגרת שירותי המשרד אנו מעמידים לרשותכם עורך דין תאונות אופנוע המטפל בתביעות משפטיות בשל נזקי גוף.

אם עברתם תאונת דרכים, כדאי ליצור קשר עם עורך דין תאונות אופנוע כבר ברגעים הראשונים על מנת לקבל הדרכה.

הסיפור הכואב של תאונות הדרכים

תאונות דרכים הן מכת מדינה הגורמת לפציעות גוף קשות, נזקים נפשיים ובמקרים רבים גם מוות. הסיבות לתאונות הדרכים יכולות להיות מפגעים בדרך, נהיגה לא אחראית, תקלות טכניות ברכב, עבירות תנועה מסוכנות או תוצאה של נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול. אך לצערנו גם הנהג הזהיר והאחראי ביותר עלול להיפגע כתוצאה מחוסר זהירות של נהג אחר. וכמובן גם הולכי רגל עשויים להיפגע.

תאונות דרכים יכולות להתרחש בכל סוג של כלי רכב, כולל תאונות דרכים עם אופניים חשמליות. אך אחת הבעיות הגדולות עם תאונות אופנוע הן שלגוף כמעט אין הגנה מלבד הקסדה, וכל תאונה עלולה לגרום לנכויות קשות.

בשנים האחרונים ראינו ירידה קלה בכמות הרוגים בתאונות דרכים בהן מעורבים אופנועים, אך לצערנו הרב עדיין מדובר במספרים מפחידים של הרוג כל חמישה ימים. ומלבד הרוגים יש לנו לא מעט פצועים, ורבים מהם יסבלו מנכות למשך כל ימי חייהם.

הסטטיסטיקה מראה כי כ 15% מנפגעי תאונות הדרכים הם נפגעי תאונות אופנוע. אך כ 25% מהפצועים קשה הם נפגעי תאונות אופנוע. לתשומת לבם של כל מי שלא הבינו כי אופנוע הוא דבר מסוכן יותר מכלי רכב אחרים.

עורך דין תאונת אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

אם נפגעתם בתאונות אופנוע ונגרם לכם נזק, חשוב מאוד לפנות אל עורך דין תאונות דרכים. גם אם נראה לכם כי לא נגרם נזק, חשוב לפנות לאבחון רפואי. אנו תמיד מדגישים כי עם האדרנלין השוטף את הגוף, לא תמיד מודעים לפגיעות שעלולות להראות את סימניהן 24 שעות לאחר התאונה.

בכל תאונת דרכים יש את השאלה של האשמה, ובכך מטפלת המשטרה החוקרת את תאונת הדרכים. הדבר עלול לגרום להגשת כתבי אישום, ולצורך כך תזדקקו לשירותיו של עורך דין תעבורה.

אך חשוב להדגיש כי עניין הפיצויים על פציעות גוף מתנהל באופן נפרד משאלת האשמה. כך שגם אם נהגתם בחוסר אחריות וגרמתם לתאונת הדרכים, הדבר לא ישלול מכם את הפיצויים.

תביעת תאונת דרכים אופנוע היא תביעה נגד חברת הביטוח. וכמובן, חברות ביטוח תמיד יחפשו את הדרכים להפחית בחומרת הפגיעה ולפיכך גם בסכום הפיצויים. חברות הביטוח יודעות להתיש את הנפגעים, לשלוח אותם לבדיקות רפואיות של רופאים מטעמים וכמובן להציב סוללת עורכי דין הדואגים לאינטרסים של חברת הביטוח.

מסיבה זו חשוב לפנות אל עורך דין תאונת אופנוע אשר יעניק לכם את הייעוץ המשפטי והליווי בהגשת תביעת פיצויים בתאונות דרכים. ומכיוון שרבות מהפגיעות של נהגי האופנועים הן פגיעות קשות (סכומי פיצויים גבוהים), הדברים עלולים להגיע לבית המשפט.

חשוב שתממשו את הזכויות המגיעות לכם. הפציעות עלולות לגרום לטיפולים רפואיים שונים ומגבלות פיזיות שילוו אתכם לכל חייכם, לכן תזדקקו לכספי הפיצויים.

עורך דין תאונת אופנוע

לאור העובדה כי במקרים רבים מדובר בפציעות קשות, תביעות פיצויים של נפגעי תאונות אופנוע הופכות למורכבות ודורשות עורכי דין לתאונות דרכים בעלי ניסיון בהופעה בבית ממשפט וניהול תיקים מורכבים ועבודה עם חוות דעת רפואיות.

תביעות שכאלו לוקחות זמן עד שתוכרע סוגית הפיצויים; זה יכול להתרחש במסגרת הסכם פשרה מול חברת הביטוח או בעקבות פסיקת בית המשפט. אך לא אחת יש צורך בבקשה לתשלום תכוף, שהוא תשלום מיידי המקוזז מסכום הפיצוי הסופי.

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות דרכים

אם נפגעתם בתאונת אופנוע, כמו גם כל תאונת דרכים אחרת, חשוב שתפנו בהקדם לסיוע משפטי. עשו זאת בהקדם האפשרי על מנת לקבל את ההנחיות המתאימות ולדעת כיצד לנהוג לאחר תאונת דרכים. זה חשוב  לצורך התיעוד של כל המסמכים המעידים על מצבכם הרפואי והפגיעות שמהם אתם סובלים.

אם נפגעתם בתאונות דרכים אתם מוזמנים לפנות למשרדנו. עורך דין תאונות אופנוע אילן בנימיני מביא איתו ניסיון רב בייצוג נפגעי תאונות דרכים מול המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח. זכרו כי במקרים רבים תאונות דרכים הן גם תאונות עבודה, למשל אם התרחשו בדרכם לעבודה או בדרך חזרה.

מעבר לזאת אנו קוראים לכולם להקפיד על נהיגה זהירה ואחראית. היו ערניים ושימרו על עצמכם והאנשים שסביבכם.

שלכם, עורך דין רשלנות רפואית ותאונות דרכים אילן בנימיני. עקבו אחרינו בפייסבוק

 

עורך דין תאונות אופנוע |  עורך דין תאונת אופנוע

מאמרים נוספים..

עורך דין לתאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב מעניק סיוע משפטי לכל נפגעי תאונות האופנוע. אלו יכולים להיות נהגים או רוכבים שהיו לצד הנהג, כמו גם הולכי

תאונת דרכים עו“ד

עו“ד תאונות דרכים

עו“ד תאונות דרכים מומלץ אילן בנימיני עומד לשירותכם בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתביעות נזיקין בעקבות תאונות דרכים, לרבות תאונות אופנוע, תאונות קורקינט ואופניים חשמליים ופגיעות

עורך דין תאונות דרכים במרכז

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מעניק סיוע משפטי לכל הנפגעים בתאונות דרכים, לרבות נפגעים בתאונות פגע וברח. אנו מאחלים לכולם נסיעה בטוחה ללא תקלות, ומקווים כי

ייצוג עורך דין תאונות אופנוע

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין עורך דין תאונות אופנוע מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן