עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים במרכז

עורך דין תאונות דרכים מעניק סיוע משפטי לכל הנפגעים בתאונות דרכים, לרבות נפגעים בתאונות פגע וברח. אנו מאחלים לכולם נסיעה בטוחה ללא תקלות, ומקווים כי לא תזדקקו לשירותיו של עורך דין לאח תאונות דרכים.

חשוב לנהוג בזהירות ובאחריות, ולמנוע את תאונות הדרכים הגובות מאיתנו מחיר כבד מאוד. אך לצערנו ישנן מאות תאונות דרכים בישראל מידי שנה, רבות מהן קטלניות, וכל אחד עשוי למצוא את עצמו מחפש אחר עורך דין תאונות דרכים במרכז.

תאונות דרכים עשויות לגרום לנזקים לרכוש, לגוף וגם לנפש, ולא אחת הן עילה להגשות תביעות נזיקין נגד הביטוח הלאומי או נגד חברות ביטוח פרטיות.

עורך דין לאחר תאונת דרכים

עורך דין תאונות דרכים

תאונת דרכים היא אירוע מטלטל מאוד. זהו אירוע המתרחש בפתאומיות, ובשנייה אחת יכול לשנות את חיינו מהקצה אל הקצה. אדם שהיה בריא, עבד וניהל חיי משפחה, עשוי להפוך לנכה ללא יכולת להתפרנס. גם תאונות הנחשבות לקלות יכולות לגרום לנזקים נפשיים, וכאבים כרוניים למשך שנים. כך שממש אין להקל ראש בנושא.

נתחיל מהשאלה הבסיסית ביותר, למה בכלל צריך עו“ד תאונות דרכים, הרי יש ביטוח. כנראה שצריך הרבה תמימות בשביל לשאול את השאלה הזו.

אכן ישנו הביטוח הלאומי וחברות ביטוח פרטיות, ואפילו מענה לנפגעי תאונות פגע וברח או נהגים שאינם מבוטחים. אבל בפועל חברות ביטוח תמיד יחפשו אחר הדרכים להימנע מתשלום פיצויים, או לפחות למזער אותם ככל הניתן.

מול כל תביעת נזיקין, חברת הביטוח תעמיד עורכי דין מטעמה. והם ינסו לבטל את טענותיכם ולהפחית בחומרת הפגיעה והנזק שנגרם לכם. חלק מהאסטרטגיה שלהם תהיה לנסות לטשטש את הקשר הסיבתי בין הנזק הגופני ו/או הנפשי, לתאונה עצמה.

אז אשאל אתכם שאלה פשוטה, האם אתם באמת חושבים שאתם יכולים להתנהל מול עורכי הדין של חברת הביטוח ללא עזרתו של עורך דין תאונות דרכים מטעמכם? התשובה ברורה, חברת הביטוח תמצא את הדרכים לבטל את כל טענותיכם ולתת לכם את הפיצוי המינימלי אם בכלל. אתם חייבים עורך דין.

אם סבלתם מפגיעה בגוף או בנפש, שום פיצוי כספי לא יחזיר את בריאותכם למצב תקין. אך אנשים שנפגעו בתאונות דרכים עשויים לסבול ממוגבלויות שונות אשר ישפיעו על מהלך חייהם, מעבודה וקריירה ועד חיי משפחה וזוגיות. תאונת דרכים עשויה לפגוע בהכנסות, וגם לגרום להוצאות רבות על טיפולים רפואיים ועזרה.

מישהו צריך לשלם על זה, ולכן יש להגיש תביעת נזיקין לאחר תאונת דרכים.

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין לאחר תאונת דרכים

אינני יודע אם פגשתם אדם לאחר תאונות דרכים, או שהייתם מעורבים בתאונת דרכים. אך גם תאונות הדרכים הקלה ביותר היא חוויה מפחידה ומבהילה מאוד, שלא לדבר על מקרים בהם ישנן פציעות. ואם אכן ישנן פגיעות בגוף, עיקר תשומת הלב שלכם היא לנושאים הבריאותיים, ואתם עשויים למצוא את עצמכם מאושפזים בבית חולים.
בשורה התחתונה אינכם במיטבכם, ואתם זקוקים לעזרה בהגשת התביעות. וכאן בדיוק תרגישו את הערך של עורך דין תאונות דרכים במרכז. הוא ידריך אתכם כיצד לנהוג לאחר תאונת דרכים.

עורך הדין יכול להעניק לכם סיוע ראשוני טלפוני כבר ברגעים הראשונים של תאונת הדרכים. אלו הם רגעים קריטיים וחשובים מאוד, גם בהיבט התעבורתי (שאלת האחריות והאשמה בתאונה), וגם בהיבט הבריאותי.

וכבר ניתן לכם עצה ראשונה וחשובה מאוד – גשו לבית החולים לצורך בדיקה רפואית ותיעוד הפגיעה. ברגעים שלאחר תאונת הדרכים אתם מלאי אדרנלין, ועדיין לא חשים בכאבים. לא כל פגיעה מתבטאת בדם ועצמות שבורות, יתכנו פגיעות אורתופדיות שונות ופגיעות פנימיות אותן תתחילו להרגיש בשעות ובימים שלאחר התאונה.

הקפידו להיבדק, ושימרו על כל המסמכים ותיעוד של כל הוצאה הקשורה לאירוע.

עורך דין תאונות דרכים במרכז

עורך דין תאונות דרכים במרכז

נפגעתם בתאונת דרכים? חשוב לפנות לסיוע משפטי.
עורך דין לאחר תאונת דרכים יסייע לכם להתנהל במערכת הבירוקרטית, להגיש את תביעות הפיצויים ולממש את מלוא הזכויות שלכם.

מגיעים לכם פיצויים הכוללים כיסוי ההוצאות הרפואיות, עלויות סיעוד ועזרת הזולת, פיצויי על אבדן כושר עבודה ואבדן שכר, וכמובן פיצוי על הכאב והסבל שנגרם לכם.

סכומי הפיצויים עלולים להגיע למאות אלפי שקלים ואפילו מיליוני שקלים במקרים מסוימים. אך חברות הביטוח אינן ממהרת לשלם סכומים שכאלו, ולכן ישנו צורך בעורכי דין הנלחמים למען מימוש מלוא הזכויות וקבלת הפיצויים שמגיעים לכם.

עו“ד תאונות דרכים מומלץ אילן בנימיני עומד לצידם של נפגעי תאונות הדרכים ובני משפחותיהם ברגעים הקשים. אנו נלחמים למענכם מול חברות הביטוח וכל הגורמים המעורבים, על מנת להשיג את הפיצוי המקסימלי.
משרדינו מטפל במגוון סוגיות משפטיות מתחום תאונות הדרכים ונזקי הגוף, לרבות: פיצויים לנפגעי גוף, תאונות אופניים חשמליים, תאונות דרכים אופנוע, נזקי גוף בתאונת פגע וברח ועוד.

אחד היתרונות של עורך דין אילן בנימיני הוא הניסיון בתביעות רפואיות. כלומר תביעות נזיקין הקשורות למצבים רפואיים, כמו למשל רשלנות רפואית. תחומי ידע אלו חשובים ומסייעים גם בנושאי תביעות נזיקין תאונות דרכים.

עורך דין רשלנות רפואית ותביעות נזיקין – עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

 

עורך דין תאונות דרכים | עורך דין תאונות דרכים במרכז | עורך דין לאחר תאונת דרכים

מאמרים נוספים..

עורך דין לתאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב מעניק סיוע משפטי לכל נפגעי תאונות האופנוע. אלו יכולים להיות נהגים או רוכבים שהיו לצד הנהג, כמו גם הולכי

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

במסגרת שירותי המשרד אנו מעמידים לרשותכם עורך דין תאונות אופנוע המטפל בתביעות משפטיות בשל נזקי גוף. טלפון לשיחה עכשיו אם עברתם תאונת דרכים, כדאי ליצור

תאונת דרכים עו“ד

עו“ד תאונות דרכים

עו“ד תאונות דרכים מומלץ אילן בנימיני עומד לשירותכם בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתביעות נזיקין בעקבות תאונות דרכים, לרבות תאונות אופנוע, תאונות קורקינט ואופניים חשמליים ופגיעות

ייצוג עורך דין תאונות דרכים

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין עורך דין תאונות דרכים מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן