עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון מעניק לחיילי צה“ל ואנשי כוחות הביטחון השונים ייצוג בכל סוגי תביעות משרד הביטחון. בעזרת הסיוע המשפטי תוכלו להתגבר על כל המכשולים הבירוקרטיים בדרך לקבלת זכויותיכם כנכי צה“ל. עורך דין נכי צה“ל מכיר את כל החקיקה, פסקי הדין והנהלים של הצבא בכל מה שנוגע להכרה בחבלות ומחלות הקשורות לשירות הצבאי.

אנו מסייעים לאנשי כוחות הביטחון בהגשת תביעות נכי צה“ל, הגשת ערר כאשר תוצאות ועדה רפואית משרד הביטחון אינן משקפות את המצב הרפואי והמגבלות מהן אתם סובלים, וכל מה שנדרש על מנת לממש את מלוא הזכויות המגיעות לכם.

תביעות משרד הביטחון

תביעות משרד הביטחון

הגשת תביעה נגד משרד הביטחון מוגשת אל קצין התגמולים. בסמכותו של קצין התגמולים לקבוע האם התובע יוכר כנכה צה“ל או לא. קצין התגמולים אינו קובע אחוזי נכות, אלא רק בוחן האם התביעה עומדת בקריטריונים הקבועים בחוק הנכים תגמולים ושיקום, לצורך הכרה כנכה צה“ל.

הכרה כנכה צה“ל נקבעת על פי הכללים הקבועים בחוק, כאשר העיקרון המרכזי לקבלת תביעות משרד הביטחון הוא השאלה האם הפציעה התרחשה בעת השירות וקשורה באופן ישיר לשירות. במקרה של חיילים בשירות חובה, ההגדרה של ”בעת השירות“ היא רחבה וכוללת גם חופשות. אך במקרה של חיילי קבע ומילואים ההגדרה יותר מצומצמת.

בין היתר קצין התגמולים בוחן האם הפציעה הייתה קיימת עוד בטרם השירות. במקרים אלו משרד הביטחון עשוי להכיר בהחמרת פציעה, אך לא בפציעה בכללותה. יש הרבה דקויות משפטיות ולכן תמיד חשוב להתייעץ עם עו“ד משרד הביטחון. קצין התגמולים בוחן את התביעה בכובד ראש, והוא אף יכול לפנות לרופא מומחה חיצוני או לוועדה רפואית כבר בשלב של קבלת ההחלטה הראשונית. קצין התגמולים בקלות יכול לדחות את התביעה, ולכן חשוב לערוך אותה בצורה הנכונה על מנת להגדיל את הסיכוי כי התביעה תתקבל.

עורך דין משרד הביטחון יסייע באיסוף כל החומר הרפואי והחומר העובדתי הנוגע למקרה, הכנת תצהיר לגבי תנאי השירות שהיה בהם כדי לגרום להופעת החבלה/המחלה, איתור וריכוז מסמכים התומכים בטענות, ריכוז עדויות, המצאת חומר רפואי ועוד.

תוצאות ועדה רפואית משרד הביטחון

תוצאות ועדה רפואית משרד הביטחון

במקרה שבו התביעה תתקבל, קצין התגמולים אינו קובע את אחוזי הנכות, זוהי החלטה של הוועדה הרפואית המחוזית. הוועדה מטפלת גם בבקשות של זכאים הטוענים להחמרת מצב, וזכאים הטוענים כי התפתחה אצלם נכות חדשה כתוצאה מנכות מוכרת.

החלטות הוועדה הרפואית חשובות מאוד, קביעת אחוזי הנכות תשפיע באופן ישיר על הקצבאות והפיצויים המגיעים לנכי צה“ל וכל יתר הזכויות המגיעות להם על פי חוק. חשוב להגיע מוכנים לוועדה.

ניתן לערער על תוצאות ועדה רפואית משרד הביטחון באמצעות ערר לוועדה רפואית עליונה. יש לעשות זאת בתוך 45 יום מקבלת הודעת קצין התגמולים על החלטות הוועדה. אם לא נעזרתם בעו“ד עד לרגע זה, חפשו בהקדם עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון אשר ידע כיצד להתמודד עם הוועדה ולהגיש ערעור מנומק היטב.

זכויות נכי צה“ל

מלבד הפיצויים והקצבאות, ישנן עוד זכויות רבות לנכי צה“ל וחשוב להיות מודעים לכל הזכויות וההטבות המגיעות לכם. בין היתר אתם זכאים להקלות מס, הקלות בתשלומי ארנונה, סיוע במימון לימודים, הנחות בעמלות הבנק, הנחות בתשלומי המים ועוד.

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון

במהלך השירות הצבאי עלולות להתרחש פציעות שונות. אלו יכולות להיות פציעות גוף כמו למשל קרע ברצועה הצולבת בצבא, פריצת דיסק ואף פציעות חמורות עוד יותר. וכמובן אלו יכולות להיות פגיעות נפשיות של פוסט טראומה בצבא.

לא קל להתמודד כנגד המערכת הצבאית, ולכן חשוב לפנות כבר מהרגע הראשון אל עורך דין תביעות משרד הביטחון. עו“ד נכי צה“ל מכיר היטב את תקנות הצבא, לצד ידע רפואי; שילוב תחומי הידע הכרחי על מנת להוכיח את הקשר הסיבתי בין הפגיעה לבין השירות הצבאי. נטל ההוכחה מוטל על התובע ולכן חשוב להתנהל בחכמה.

אילן בנימיני, עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון מעניק ייצוג לכל נכי צה“ל ואנשי כוחות הביטחון השונים אשר נפגעו במהלך מילוי תפקידים וסובלים מפגיעות גוף ונפש. אנו מעניקים ללקוחותינו ליווי ותמיכה מלאה בכל הליכי תביעות משרד הביטחון, התנהלות מול קצין התגמולים והוועדות הרפואיות. יש לנו ניסיון עשיר בתחום תביעות נכי צה“ל ואנו נעמיד אותו לרשותכם.

עו”ד רשלנות רפואית אילן בנימיני בפייסבוק

מאמרים נוספים..

עורך דין החמרת מצב

עורך דין החמרת מצב

עורך דין החמרת מצב מעניק ייצוג משפטי לנכי צה“ל ואנשי כוחות הביטחון אשר חווים הרעה בריאותית בפגימה ממנה הם סובלים. החמרת מצב במשרד הביטחון מתייחסת

קצין תגמולים משרד הביטחון

קצין תגמולים משרד הביטחון

קצין תגמולים משרד הביטחון הוא בעל התפקיד באגף השיקום אליו מגישים תביעות על פי חוק הנכים תגמולים ושיקום. אלו הן יכולות להיות תביעות להכרה במחלות

תביעה נגד משרד הביטחון התיישנות

לתבוע את משרד הביטחון

לתבוע את משרד הביטחון, במה זה כרוך, כיצד מתבצע הליך תביעה למשרד הביטחון ולמה חשוב עורך דין לייצוג נכי צה“ל? במאמר זה ננסה לענות על

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה מול משרד הביטחון

נפגעתם במהלך שירותכם הצבאי, זכותכם להגיש תביעה מול משרד הביטחון ולזכות בפיצויים. תביעות נגד משרד הביטחון דורשות היכרות עם חוק הנכים תגמולים ושיקום, הכרות עם

תשובות ועדה רפואית משרד הביטחון

ערעור על ועדה רפואית משרד הביטחון

בואו נבין את הרקע להגשת ערעור על ועדה רפואית משרד הביטחון; לעתים מתרחשות פציעות, או מחלות שירות, במהלך השירות בצה“ל או שירות באחת מזרועות הביטחון האחרות.

עורך דין לתביעות משרד הביטחון

עורך דין לתביעות משרד הביטחון

עורך דין לתביעות משרד הביטחון מוכר על ידי רבים בשם עורך דין נכי צה“ל, זאת בשל העזרה המשפטית הרבה שהוא מעניק לנכי צה“ל לצורך מימוש

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון מוגשת במקרים של פציעה בצה“ל. לצערנו הרב בעת השירות הצבאי חיילים עשויים להיפצע בפציעות היוצרות מוגבלויות ונכויות. ובמידה וזה התרחש הם

סעיף 35 לחוק הנכים

עורך דין משרד הביטחון בחיפה

עורך דין משרד הביטחון בחיפה עומד לשירותם של אנשי כוחות הביטחון בתביעות נגד משרד הביטחון. טלפון לשיחה עכשיו למרבה הצער, במהלך השירות הביטחוני לעתים מתרחשות

עורך דין משרד הביטחון בצפון

עורך דין משרד הביטחון בצפון

עורך דין משרד הביטחון בצפון עומד לשירותם של כל אלו אשר נפגעו במהלך שירותים הצבאי וזקוקים למי שילחם על זכויותיהם.  טלפון לשיחה עכשיו במהלך השירות

טופס הכרה נכה צהל

עורך דין תביעות משרד הביטחון

עורך דין תביעות משרד הביטחון מעניק לכם ייצוג בתביעות פיצויים כנגד משרד הביטחון ומלווה אתכם בכל ההליך המורכב. הליך אשר עשוי לכלול ועדות רפואיות והרבה

מחלת שירות

עורך דין משרד הביטחון בירושלים

עורך דין משרד הביטחון בירושלים מעניק לכם ייצוג במקרה שבו יש צורך בתביעות כנגד משרד הביטחון. מתביעת נכות ועד הגשת ערעור ל ועדה רפואית עליונה.

ייצוג עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן