עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון מעניק סיוע משפטי קריטי לכל מי שנפגע בתאונות דרכים. בין אם ישבתם על מושב הנהג או הייתם אחד הנוסעים ברכב. ואולי אפילו הלכתם לתומכם ברחוב, ונפגעתם מרכב חולף או אופניים חשמליות. עו“ד תאונות דרכים ראשל״צ מעניק את הסיוע המשפטי בכל אותם המקרים.

לצערנו מקרים שכאלו מתרחשים מידי יום. עיקר העיסוק של עוד לתאונות דרכים ראשון לציון הוא תביעות פיצויים בשל נזקי הגוף שנגרמו לכם בעקבות תאונות הדרכים. לכל אדם שנפגע בתאונת דרכים מגיעים פיצויים, ללא תלות בנסיבות התאונה.

מדוע נגרמה התאונה ומי הנהג הנושא באשמה אלו הן בהחלט שאלות חשובות. ולצורך כך ישנה משטרה שתחקור את התאונה, ועשויה להגיש כתבי אישום. אך הנושאים הללו מתנהלים באופן מקביל לסוגיית הפיצויים עבור נזקי הגוף. ואלו הם גם סוגיות עבור עורכי הדין המתעסקים בתעבורה וחוקי התנועה.

ואם חשבתם שלא מגיעים לכם פיצויים בגלל שאתם אשמים בגרימת התאונה, זה פשוט לא נכון. לא ניתן לשלול פיצויים עבור נזקי גוף בגלל אשמה בתאונה.

הזכות לפיצויים נובעת מתוך חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל“ה 1975. החוק מעניק את הזכות לפיצויים בכל מקרה של פגיעה, וללא צורך בהוכחת רשלנות או אשמה.

מי מעניק את הפיצוי במקרה של תאונות דרכים?  חברות הביטוח הן אלו המשלמות את הפיצויים. ועל מנת לתת מענה למקרים שבהם ישנם נהגים לא מבוטחים (בניגוד לחוק!) או נפגעי תאונות דרכים פגע וברח, ישנה הקרן לנפגעי תאונות דרכים שהוקמה במיוחד למטרה זו.

עו“ד תאונות דרכים ראשל“צ

עו“ד תאונות דרכים ראשל“צ

ישנם נפגעים העשויים לשאול מדוע צריך עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון בשביל תביעה נגד חברת הביטוח, וכאשר הנפגע בכלל לא אשם בתאונת הדרכים?

תביעות נגד חברת הביטוח הן תמיד דבר בעייתי, לא משנה אם זו תביעת סיעוד או תביעת פיצויים בעקבות תאונת דרכים – חברות הביטוח תמיד מערימות קשיים על התובעים. והסיבות של חברות הביטוח הן סיבות כלכליות – הן רוצות לחסוך כסף, בזמן שאתם זקוקים לפיצויים עבור טיפולים ועבור המשך החיים עם מוגבלות ופגיעה ביכולת ההשתכרות.

חברות הביטוח יכולות להטיל ספק בנזקים הרפואיים שנגרמו לכם, בחומרתם ובהשפעתם על מהלך החיים. הן יכולות לעייף אתכם עם ועדות רפואיות ולטעון כי הפגיעות הן החמרה של בעיות קיימות, ולא פגיעות חדשות. ועוד כל מיני טיעונים המאפשרים להן להפחית את סכום הפיצויים.

וחברות הביטוח עושות זאת באמצעות עורכי דין מיומנים, כך שללא עוד לתאונות דרכים ראשון לציון – אתם צפויים למצוא את עצמכם מקבלים סכומי פיצויים מגוחכים אשר אינם משקפים את הנזק שנגרם לכם.

עורך דין לתאונות דרכים יסייע לכם להגיש את התביעה ויעניק לכם שירות מלא המלווה אתכם בכל התהליך. לצורך כך נאסוף את כל החומר הרפואי ונביא חוות דעת רפואיות על מנת למקסם את סכום הפיצויים.

עוד לתאונות דרכים ראשון לציון

עוד לתאונות דרכים ראשון לציון

אם נפגעתם בתאונת דרכים, לרבות תאונות אופנוע, תאונות אופניים חשמליות או כל סוג של תאונות דרכים – הזדרזו לפנות אל עורך הדין כבר ברגעים האחרונים של הפגיעה.

הניסיון מראה כי נפגעים רבים מזלזלים בצורך בבדיקה רפואית. הם אולי קצת נסערים בעקבות תאונת הדרכים, ואף חושבים שאין להם פגיעות בגוף. הם עשויים להמשיך בשגרה, אך לאחר שהאדרנלין יורד, הכאבים מתחילים לבוא. ובהחלט יתכן שאלו הם כאבים שילוו אתכם תקופה ארוכה, וישפיעו על מהלך חייכם התקין עוד יותר ממה שאתם חושבים.

לכן, גם כאשר הפגיעה נראית לכם קלה ומזערית, ההמלצה היא להגיע לבית החולים. וכמובן, במקביל התקשרו אל עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון על מנת לקבל הדרכה אישית. נאמר לכם כבר עכשיו שחשוב לתעד כל מסמך רפואי וכל הוצאה שנגרמה לכם, אבל אנו יודעים כי לאחר תאונת דרכים אתם עשויים להיות מבולבלים ולכן נדאג להזכיר לכם שוב ושוב.

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

יותר מכל אנו מקווים שלא ניפגש. איננו מאחלים לאף אחד להיפגע בתאונת דרכים. תאונות יכולות לגרום לפציעות גוף חמורות ובלתי הפיכות המשנות את החיים מן הקצה אל הקצה בשבריר שנייה. מידי שנה ישנם מאות פצועים קשה בתאונות דרכים, וגם מקרים רבים של מוות בתאונת דרכים. גם תאונות קלות יכולות לגרום לפציעות ונזקים נפשיים, וזוהי חוויה מטלטלת.

בשום פנים ואופן איננו רוצים שתצטרפו לסטטיסטיקה, ואנו קוראים לכולם להקפיד על חוקי התנועה ולנהוג באחריות. אך במידה ונפגעתם בתאונת דרכים, פנו אל עוד לתאונות דרכים ראשון לציון על מנת לקבל את הסיוע המשפטי.

עו“ד תאונות דרכים ראשל“צ אילן בנימיני מביא איתו ניסיון רב בתביעות נזיקין מכל הסוגים, ובכולן אנו נלחמים למען זכויותיהם של הנפגעים. יש לנו ניסיון רב באינספור מקרים מורכבים לרבות: תביעות נזקי גוף בבית מלון, נפילה בעבודה או עורך דין לתביעת עירייה בגין נפילה ברחוב, תאונות דרכים שהן תאונות עבודה ועוד.

עורך דין רשלנות רפואית ותאונות דרכים בפייסבוק

מאמרים נוספים..

עורך דין לתאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב מעניק סיוע משפטי לכל נפגעי תאונות האופנוע. אלו יכולים להיות נהגים או רוכבים שהיו לצד הנהג, כמו גם הולכי

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

במסגרת שירותי המשרד אנו מעמידים לרשותכם עורך דין תאונות אופנוע המטפל בתביעות משפטיות בשל נזקי גוף. טלפון לשיחה עכשיו אם עברתם תאונת דרכים, כדאי ליצור

תאונת דרכים עו“ד

עו“ד תאונות דרכים

עו“ד תאונות דרכים מומלץ אילן בנימיני עומד לשירותכם בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתביעות נזיקין בעקבות תאונות דרכים, לרבות תאונות אופנוע, תאונות קורקינט ואופניים חשמליים ופגיעות

עורך דין תאונות דרכים במרכז

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מעניק סיוע משפטי לכל הנפגעים בתאונות דרכים, לרבות נפגעים בתאונות פגע וברח. אנו מאחלים לכולם נסיעה בטוחה ללא תקלות, ומקווים כי

ייצוג עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן