עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

עו“ד תאונות דרכים רמת גן

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן | עו“ד תאונות  דרכים רמת גן

לאחר תאונת דרכים כדאי לפנות אל עורך דין תאונות דרכים ברמת גן. ישנם כאלה שמתלבטים, וחושבים לעשות זאת בעצמכם ללא שירותיו של עורך דין. אך האמת היא שבעזרת עו“ד תאונות דרכים רמת גן ניתן לטפל בתביעות הפיצויים בצורה טובה יותר.

אז מה בעצם עושה עורך דין המטפל בתאונות דרכים, ולמה הוא יכול לייצר עבורכם ערך מוסף?

עורך דין בעל ניסיון יכול לסייע לכם להתמודד מול חברות הביטוח בצורה יעילה יותר, ובמילים פשוטות למקסם את סכומי הפיצוי.

זה לא סוג שחברות הביטוח תמיד מנסות לתת את המינימום ומעמידות אתכם בפני וועדות רפואיות והליכים בירוקרטיים אינסופיים. ולכן אתם זקוקים לעורך דין אשר יודע להתמודד מול כל אותם גופים הכוללים את הביטוח הלאומי, חוקרים פרטיים, קרנות פנסיה וחברות ביטוח.

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

גם המונח ”תאונת דרכים“ הוא מונח משפטי המוגדר בחוק הפיצויים. וחשוב להכיר את ההגדרה על מנת לדעת אילו מקרים נחשבים לתאונת דרכים, ואלו לא.

ההגדרה בחוק היא “מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה“, אך ישנן חזקות מרבות וחזקות ממעטות על מנת לקבוע האם אירוע מסוים הוא תאונת דרכים.

תאונת דרכים מחייבת מעורבות של כלי רכב, לרבות נסיעה, כניסה ויציאה מרכב, חנייה, דחיפה, גרירה, תיקון/טיפול דרך שנעשה על ידי המשתמש או אדם אחר ולא במסגרת עבודתו. חוק גם מכליל התדרדרות/התהפכות של הרכב או התנתקות/נפילה של חלק מהרכב. כך שגם מקרים שהתרחשו ברכב חונה יכולים להיחשב לתאונת דרכים.

רובנו מדמיינים התנגשות של רכבים, או תאונה בין רכב לבין הולך רגל. אך כפי שהבנתם ההגדרה היא קצת יותר רחבה. ולכן מוטב להתייעץ עם עו“ד תאונות  דרכים רמת גן.

פיצויים בתאונות דרכים

נהוג לומר כי לכל נפגעי תאונות הדרכים מגיע פיצוי על פי חוק, וזה לא קשור לשאלת האשמה והאחריות לתאונות הדרכים. אך למרות זאת חשוב לדעת כי קיים סעיף בחוק השולל את הפיצויים במקרים מסוימים.

סעיף 7 לחוק הפיצויים מגדיר את המקרים בהם נפגע אינו זכאי לפיצויים:

  • כאשר הנפגע גרם לתאונות דרכים במתכוון.
  • כאשר הנפגע נהג ברכב ללא רשות, וגם כאשר ישנם נפגעים ששהו ברכב והיו מודעים לכך כי זוהי נהיגה ללא רשות.
  • במקרה של נהיגה ללא רישיון בתוקף.
  • כאשר הרכב שימש את הנפגע לצורך ביצוע פשע.
  • כאשר בעל הרכב נפגע, בשעה שהתיר לאחר לנהוג ברכב בידיעה כי אינו מבוטח.

אם זהו המקרה שלכם, התייעצו עם עורך דין תאונות דרכים ברמת גן. מה שבדרך כלל עושים במקרים שכאלו זה לבדוק האם ישנן עילות תביעה אחרות. כלומר במקום לתבוע על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, יתכן כי ניתן לתבוע על פי פקודת הנזיקין.

ובמקרה של מוות בתאונת דרכים, בו נשללה זכותו של המנוח לפיצויים, עדיין בני משפחתו יכולים לתבוע את קרנית.

עו“ד תאונות דרכים רמת גן

עו“ד תאונות דרכים רמת גן

ולסיום, עוד כמה דברים חשובים לגבי הפיצויים. מי שנפגע בתאונות דרכים עלול לסבול למשך כל ימי חייו. יתכן כי יזדקק לטיפולים, יתכן כי יסבול מפוסט טראומה. והדברים הללו ישפיעו גם על משפחתו. ולכן חשוב לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם.

אין הגבלה על סכום הפיצויים, והרבה מזה תלוי ביכולת של עורך הדין להציג את הטיעונים הנכונים. אלו עושים לכלול:

  • הפסדי שכר אותם מחשבים מיום התאונה וגם לעתיד. יש לקחת בחשבון את כל התנאים הסוציאלים והפסדי הפנסיה.
  • הוצאות נסיעה וניידות.
  • עזרה וסיעוד, אפילו כאשר הוא ניתן על ידי בני המשפחה.
  • כל ההוצאות הרפואיות.
  • נזק על כאב וסבל.
  • ובמידה וזכיתם בתביעה, מגיע לכם גם החזר על ההוצאות המשפטיות!

אם נפגעתם, עורך דין תאונות דרכים ברמת גן אילן בנימיני יעניק לכם את כל הסיוע המשפטי למימוש זכויותיכם. למשרדינו ניסיון עשיר בייצוג נפגעי תאונות דרכים, לרבות תאונות אופנוע וכל סוגי כלי הרכב.

משרדינו מרבה לעסוק בתביעות נזיקין, ובכללן גם תביעות רשלנות רפואית, תביעה נגד העירייה בשל נזקי גוף ותביעות רשלנות רפואית בצבא.

משרדינו מעניק שירות אישי וליווי מלא. מהרגע שבו תפנו אלינו ותתקבלו במשרדינו, מייד תוכלו לראות כי אתם מקבלים את המעטפת המשפטית המלאה, ומותאמת אישית לצרכים שלכם.

אילן בנימיני, עורך דין משרד הביטחון, תאונות דרכים ותביעות נזיקין.

 

עקבו אחרינו גם בבפייסבוק

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן | עו“ד תאונות  דרכים רמת גן

מאמרים נוספים..

עורך דין לתאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב מעניק סיוע משפטי לכל נפגעי תאונות האופנוע. אלו יכולים להיות נהגים או רוכבים שהיו לצד הנהג, כמו גם הולכי רגל ורכבים אחרים שנפגעו בעקבות התאונה.  עוד תאונות אופנוע תל אביב מעניק לכם סיוע משפטי בהגשת תביעות הפיצויים כנגד חברות הביטוח, ומסייע לכם לממש את מלוא הזכויות

עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע

עורך דין תאונות דרכים באר שבע

עורך דין תאונות דרכים באר שבע מתעסק בעיקר בסוגיות הקשורות לתביעות הפיצויים. כלומר אין להתבלבל בין עבודתו של עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע, לבין עבודתו של עורך דין תעבורה המתעסק בסוגיות הקשורות לחוקי תנועה ושאלת האשמה בתאונה. וזוהי גם הזדמנות להזכיר כי סוגיית האשמה בתאונה מתנהלת בנפרד מסוגיית הפיצויים (כלומר אשמה

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון מעניק סיוע משפטי קריטי לכל מי שנפגע בתאונות דרכים. בין אם ישבתם על מושב הנהג או הייתם אחד הנוסעים ברכב. ואולי אפילו הלכתם לתומכם ברחוב, ונפגעתם מרכב חולף או אופניים חשמליות. עו“ד תאונות דרכים ראשל״צ מעניק את הסיוע המשפטי בכל אותם המקרים. לצערנו מקרים שכאלו מתרחשים

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

במסגרת שירותי המשרד אנו מעמידים לרשותכם עורך דין תאונות אופנוע המטפל בתביעות משפטיות בשל נזקי גוף. אם עברתם תאונת דרכים, כדאי ליצור קשר עם עורך דין תאונות אופנוע כבר ברגעים הראשונים על מנת לקבל הדרכה. הסיפור הכואב של תאונות הדרכים  תאונות דרכים הן מכת מדינה הגורמת לפציעות גוף קשות, נזקים נפשיים ובמקרים

תאונת דרכים עו“ד

עו“ד תאונות דרכים

עו“ד תאונות דרכים מומלץ אילן בנימיני עומד לשירותכם בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתביעות נזיקין בעקבות תאונות דרכים, לרבות תאונות אופנוע, תאונות קורקינט ואופניים חשמליים ופגיעות בעורכי רגל. לאחר תאונת דרכים עו“ד מסייע לכם לטפל בכל העניינים הבירוקרטיים והמשפטיים הקשורים לתביעת הפיצויים בגין נזקי גוף ונפש. עו“ד תאונות דרכים טלפון לשיחה עכשיו לפעמים

עורך דין תאונות דרכים במרכז

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מעניק סיוע משפטי לכל הנפגעים בתאונות דרכים, לרבות נפגעים בתאונות פגע וברח. אנו מאחלים לכולם נסיעה בטוחה ללא תקלות, ומקווים כי לא תזדקקו לשירותיו של עורך דין לאח תאונות דרכים. חשוב לנהוג בזהירות ובאחריות, ולמנוע את תאונות הדרכים הגובות מאיתנו מחיר כבד מאוד. אך לצערנו ישנן מאות תאונות

ייצוג עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

עורך דין אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

בתקשורת
השאירו פרטים
עורך דין עורך דין תאונות דרכים ברמת גן מומלץ
המלצות
מאמרים
פתיחה
1
היי,
שמי אילן בנימיני,
יש לי ניסיון מוכח בייצוג לקוחות במצבים מורכבים.
אני כאן כדי להקשיב לך ולעזור לך למצוא את הדרך הנכונה עבורך.
Call Now Button דילוג לתוכן