איחור באבחון של הקרדיולוג

קרדימיופתיה היפרטרופית

איחור באבחון של הקרדיולוג יכול לגרום לנזקים בריאותיים מרחיקי לכת ואף מוות. מחלות לב והתקפי לב הם בעיה שכיחה בישראל ואלו עשויים להיות קטלניים. כל בעיה בלב דורשת טיפול מהיר ומיידי, אחרת הבעיה יכולה להחמיר ועלול להיגרם נזק תמידי ללב וסיבוכים שונים.

אם אתם חווים סימנים של התקף לב הכוללים לחץ בחזה המלווה בכאבים, הזעה מרובה, קצר נשימה, סחרחורת והקאות, עליכם להתפנות במהירות לבית חולים על מנת לעבור אבחון ולקבל את הטיפול הדרוש.

כמובן שאינכם רופאים ואינכם יכולים לדעת בוודאות האם התסמינים הללו הם תסמינים של התקף לב, אך אין לקחת שום סיכון. ישנים מצבים רפואיים שונים אשר יכולים לגרום לתסמינים שכאלו, ובהתאם לכל מצב יש את הטיפול הרצוי.

ישנם סוגים שונים של בעיות בלב והקרדיולוגים הם האנשים בעלי הידע והכלים לאבחן, וגם לטפל בבעיות אלו. אלו יכולות לביות בעיות לב מולדות ובעיות לב נרכשות. בין הבעיות השונות ניתן להזכיר קרדימיופתיה היפרטרופית, מחלות פריקרדיאליות כמו דלקת כיס הלב, אנגינה פקטוריס, בעיות במסתמי הלב, דלקת פנים הלב, אריתמיה, רשרוש בלס, טמפונדה לבבית ועוד.

איחור באבחון של הקרדיולוג

קרדיומיופתיה היפרטרופית

זוהי דוגמה למחלת לב תורשתית. היא מתבטאת בשריר לב מעובה יותר בחדר השמאלי והדבר משפיע על תפקודו התקין של הלב ומחמירה בעת מאמץ. חולה אשר לא יקבל את הטיפול המתאים עלול להגיע למצב של אי ספיקת לב ואפילו מוות לבבי פתאומי.

אך לא בכל פעם שאנו מרגישים בעיה בלב, מייד פונים אל רופא קרדיולוג. במקרים רבים כאשר מתגלות בעיות אנו מתחילים אצל רופא המשפחה. למרות שהוא אינו קרדיולוג הוא בהחלט יכול לאבחן התקף לב. אך לא כל בעיה בלב היא התקף לב ובמידה וישנו חשש לבעיה אחרת הוא עשוי להפנות אתכם לרופא מומחה, כלומר קרדיולוג. זאת כמובן בהנחה שאין צורך במתן מענה מיידי כמו בהתקפי לב בהם מפנים את החולה לבית החולים. גם כאן יתכנו מקרים של רשלנות רפואית של רופא משפחה אשר אינו מאבחן נכון ובכך מעמיד את המטופל בסיכון או מקרים של רשלנות רפואית בבית החולים.

קרדימיופתיה היפרטרופית

איחור באבחון של הקרדיולוג

רבים מהמקרים המטופלים במסגרת תביעות רשלנות רפואית הם מקרים הקשורים לאבחון לקוי של התקף לב. זהו יכול להיות איחור באבחון של הקרדיולוג, אך גם מרופא משפחה שאינו קרדיולוג בהכשרתו, מצופה שידע לזהות את התסמינים ולבצע את הבדיקות הנדרשות. במקרים שכאלו ההליך הרפואי מחייב בדיקת א.ק.ג. ובדיקת אנזימים. כמובן שלא תמיד ניתן לבצע את הבדיקות הללו בכל מרפאה. אם אין לרופא שמטפל בכם באותו הרגע גישה לבדיקות אלו, באחריותו לשלוח את המטופל באופן מיידי אל חדר המיון. בבית החולים ניתן לבצע את כל הבדיקות באופן מיידי. אם לא עשה זאת, זהו חוסר אחריות ומקרה רשלנות רפואית.

בתרחיש האופטימי אין מדובר בהתקף לב והאירוע יעבור בשלום, למרות שחשוב לבצע המשך בדיקות על מנת לזהות את שורש הבעיה. אך אלו גם יכולים להיות סימנים ראשונים של התקף לב.

רשלנות רפואית של רופא המשפחה

הצוות הרפואי מעניק טיפול מסור לחולים, אך מקרים של רשלנות רפואית של רופא משפחה או איחור באבחון של הקרדיולוג בהחלט עלולים להתרחש ולהוביל להתקף לב. במידה ואתם חושדים כי מדובר במקרה של רשלנות רפואית, אל תמהרו לקבוע מסקנות. התייעצו עם עורך דין רפואי שיבדוק את נסיבות המקרה, ההיסטוריה הרפואית והתיק הטיפולי.

למשל חשוב לבדוק האם התקף הלב התרחש לאחר שהתלוננתם בפני רופא על לחץ בחזה. האם בוצעה או לא בוצעה בדיקת אק“ג לאחר התלונות על הלחץ. מה היו תוצאות הבדיקה (יש לבדוק גם אפשרות של פענוח בדיקה שגוי). מקרים בהם חל עיכוב לא סביר במתן טיפול לחולה העובר התקף לב וכו‘

אלו הן רק כמה דוגמאות, אך יכולים להיות מקרים אחרים בהם התנהלות הרופאים אינה תואמת לנהלים, לחוק ולמבחן הסבירות. לכן חשוב לבדוק את המקרה עם עורך דין תביעות רפואיות.

מקרי הרשלנות הרפואית הם לא רק איחור באבחון של הקרדיולוג, הם קשורים לכל הליכי הטיפול. למשל אם אובחנה אצל אדם קרדימיופתיה היפרטרופית ולא ניתן לו הטיפול הנכון, הדבר עלול לגרום לאירוע לב פתאומי. לכל בעיה רפואית הקשורה ללב יש את הטיפול המתאים עבורה. עורך הדין בודק האם הטיפול ניתן על פי הסטנדרטים המקובלים, האם הטיפול תואם לכישוריו ומיומנותו של הרופא וכו.

רשלנות רפואית של רופא משפחה

עורך דין רשלנות רפואית

ישנם מקרים שונים הנכנסים לקטגוריה של רשלנות רפואית, מבעיות באבחון ועד רשלנות רפואית בניתוח. חשוב להדגיש שאי שביעות של מטופל ממהלך הטיפול והתוצאות שלו הוא אינו רשלנות רפואית.

אם אתם חושדים כי נגרם לכם נזק כתוצאה מרשלנות רפואית, חשוב למהר לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית על מנת להתייעץ. עורך עדין יבדוק את התיק הרפואי ובמידת הצורך יסייע לכם להגיש תביעת פיצויים.

מאמרים נוספים..

רשלנות רפואית אסותא אשדוד

רשלנות רפואית אסותא

למרות הרמה הגבוהה של השירותים הרפואיים, רשלנות רפואית אסותא בהחלט יכולה להתרחש. ובמידה ונגרם נזק כתוצאה מרשלנות רפואית, זכותכם להגיש תביעת פיצויים כנגד בית החולים.

רשלנות רפואית תסמונת דאון

רשלנות רפואית תסמונת דאון

כאשר מדברים על רשלנות רפואית תסמונת דאון, זוהי בעצם רשלנות רפואית באבחון תסמונת דאון. והיא כמובן נמצאת תחת המטריה הגדולה של רשלנות רפואית בהריון ולידה.

שיתוק מוחין בעקבות רשלנות רפואית

רשלנות רפואית ושיתוק מוחין

רשלנות רפואית ושיתוק מוחין לעתים הולכים יחדיו, כלומר במקרים מסוימים מדובר בשיתוק בשיתוק מוחין אשר נגרם כתוצאה מרשלנות רפואית. אך עצם אבחנו של שיתוק מוחין

רשלנות רפואית פיברומיאלגיה

רשלנות רפואית ופיברומיאלגיה

תביעות רשלנות רפואית ופיברומיאלגיה אינן תביעות שכיחות בנוף התביעות הרפואיות, אך בהחלט ישנם מקרים בהם ישנו חשש לרשלנות רפואית באבחון המחלה והצדקה להגשת תביעת פיצויים

רשלנות רפואית דלקת קרום המוח

רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח

רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח עלולה לגרום לתוצאות לפגיעות קשות, ובכללן גם מותו של החולה. כמו בכל מחלה ובכל תחומי הרפואה, עלולים להיות כשלים שהם

רשלנות רפואית לוקמיה

רשלנות רפואית ולוקמיה

רשלנות רפואית ולוקמיה עלולים להוביל לסיבוכים רפואיים קשים, ואף לפטירתם של החולים. ובעקבות כך, אלו עשויות להיות עילות להגשת תביעת פיצויים רשלנות רפואית לוקמיה. במאמר

רשלנות ניתוח בבית חולים

רשלנות ניתוח בבית חולים

בית החולים מחויב לביטחונכם האישי והרפואי. נקודה. בין אם מדובר בביקור רפואי בן כמה שעות ובין אם מדובר באשפוז קצר או ממושך. ולא משנה האם

תביעת רשלנות רפואית דוגמא 2

מקרים של רשלנות רפואית

מתלבטים לגבי תביעה על מקרים של רשלנות רפואית? מתי ניתן ואפשרי לתבוע? מתי זה נועד לכישלון? ובכלל איך להוציא את הפיצוי המגיע לכם לאחר שהצוות

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים מטפלים בכל התביעות הקשורות לרשלנות בהליכים רפואיים. לצערנו הרב ישנם מקרים בהם מתבצעות טעויות וכשלים שונים בהליך הרפואי, בעקבותיהן נגרם נזק

רשלנות רפואית תביעה

רשלנות רפואית תביעה

האם המקרה שלכם הוא מקרה של רשלנות רפואית? במידה וכן, כמה שנים לאחור ניתן לתבוע על רשלנות רפואית? מה עלות רשלנות רפואית תביעה, ומה הסיכויים

עורך דין רשלנות רפואית במרכז

עורך דין רשלנות רפואית במרכז

עורך דין רשלנות רפואית במרכז מעניק סיוע משפטי לכל מי שנפגע מרשלנות רפואית או חושש שנגרם לו נזק בגלל רשלנות רפואית.  טלפון לשיחה עכשיו נושא

ייצוג איחור באבחון של הקרדיולוג

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין איחור באבחון של הקרדיולוג מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן