קרע בלברום בצבא

קרע בלברום הירך בצבא

קרע בלברום בצבא |  קרע בלברום הירך בצבא

נפגעתם במהלך שירות המדינה?
יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים.
אל תוותרו על הפיצויים!
לחיילים אנשי קבע ומשרתי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שירותם

לאור המצב - משרדנו יעניק ייעוץ ראשוני חינם מרחוק*

*כפוף לכמות מסמכים

קרע בלברום בצבא הוא אחת הפציעות שאנו לפעמים נתקלים בהן כאשר אנו מעניקים ייצוג לחיילי צה“ל. זוהי פציעה אופיינית למאמצים גופניים אינטנסיביים, ולכן היא שכיחה בעיקר בקרב לוחמים אשר באופן טבעי חשופים לפעילות גופנית רבה.

במאמר זה נסקור באופן כללי את התופעה מבינה רפואית, ונדבר על התמודדות משפטית עם קרע בלברום הירך בצבא.

אם נפגעתם בירך, או כל סוג של פגיעה אחרת במהלך השירות, אנו ממליצים לכם למהר לפנות אל עורך דין משרד הביטחון. זוהי הדרך הבטוחה לממש זכויות נכי צה“ל.

קרע בלברום בצבא

מהו קרע בלברום

מפרק הירך הוא המפרק המאפשר לנו לבצע אינספור פעילויות במהלך היום יום. כל תנועה המערבת את הרגליים מפעילה את מפרק הירך. זוהי יכולה להיות הליכה, כמו גם פעילות מאמצת יותר (למשל ריצה או עליה במדרגות).

אם נתבונן במפרק הירך ,נמצא בו טבעת סחוסית רכה המקיפה את שקע הירך. סחוס זה נועד לספק יציבות למפרק, הוא מספק הגנה על הסחוסים העמוקים יותר. שלמות הלברום הכרחית לצורך שמירה על טווח התנועה. וכל קרע בלברום בירך גורם למגבלות תפקודיות משמעותיות, שלא לדבר על הכאב המתלווה לכך. זוהי בעיה הדורשת טיפול רפואי.

קרע בלברום בצבא נגרם כתוצאה מתנועות מחזוריות או תנועות סיבוביות; עם דגש על תנועות המביאות אותו לקצה טווח התנועה.

במידע וישנו קרע בלברום הירך, אתם צפויים להרגיש כאבים באזור הירך או המפשעה. והכאבים יכולים להקרין גם לישבן, לגב ולברכיים. הנעת מפרק הירך תגרום לתחושת לחץ, ואתם עשויים לחוש קליקים כואבים ונעילות של המפרק. ובשורה התחתונה טווח התנועה שלכם יוגבל, ותחוו מגבלות משמעותיות בתפקוד היומיומי, וכמובן בכל פעילות ספורטיבית או פעילויות גופניות במסגרת השירות הצבאי.

אבחון וטיפול

אם ישנו חשש, חשוב להיבדק על ידי אורתופד מומחה. לצד הבדיקה הגופנית, הרופא צפוי להפנות אתכם לבדיקות הדמיה הכוללות רנטגן, MRI ואולטראסאונד; לרבות בדיקות עם חומרי ניגוד.

הטיפול עשוי לשלב פיזיותרפיה, שימוש בתרופות נוגדות דלקות ומשככי כאבים על מנת להקל על הכאב. במשך תקופת הטיפול יש להפחית את העומס על המפרק, מה שאומר שתצטרכו להימנע מהרבה מאוד פעילויות.

בחלק מהמקרים ישנו צורך בהתערבות כירורגית. כיום מקובל מאוד להשתמש בניתוחם ארתרוסקופיים, הנעשים באמצעות החדרת מצלמה זעירה וביצוע פעולות מדויקות במפרק.

ההליך השיקומי עשוי להיות ארוך ולהימשך חודשים רבים, וישנה סבירות גבוהה כי תסבלו מפגיעה תפקודית גם בעתיד. לא בהכרח פגיעה חמורה, אך המפרק לא יתפקד במאת האחוזים כפי שהיה בעבר.

קרע בלברום הירך בצבא

אם נפגעתם במהלך השירות הצבאי, הקרע בלברום עשוי להשפיע לא רק על המשך השירות הצבא, אלא גם על התפקוד הכללי בהמשך חייכם.

בתביעות מסוג זה יש להוכיח את הקשר הסיבתי בין השירות הצבאי, לבין הקרע. ומסתבר שזה עשוי להיות דבר בעייתי. גם אם מעולם לא סבלתם מבעיות, והבעיה החלה בתקופת השירות הצבאי, עדיין משרד הביטחון לא ימהר להכיר בפגיעה שלכם.

הסיבה העיקרית היא שרבים סובלים מבעיות בירך, והם אינם מודעים לכך. אך הבעיה תתגלה כאשר יעסקו בפעילות גופנית אינטנסיבית. דבר שיכול להתרחש באותה מידה בחיים האזרחיים.

האתגר הגדול הוא להוכיח את הקשר הסיבתי, ולכן חשוב לפנות אל עורך דין לתביעות משרד הביטחון. עורך דין בעל ניסיון יודע כיצד לפעול, והוא עובד יחדיו עם רופאים מומחים על מנת לבחון את ההיסטוריה הרפואית ולסייע לכם לגבש את התביעה נגד משרד הביטחון.

גם משרד הביטחון יבצע את הבדיקות שלו, ויחקור את ההיסטוריה הרפואית. משרד הביטחון יחפש אחר כל תיעוד של מקרה בו דיווחתם על כאבים, קליקים או בעיות העלולות לרמז לכך שהבעיה הייתה עוד קודם.

קרע בלברום הירך בצבא

קרע בלברום בצבא

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לפנות אל עורך דין נכי צהל מומלץ על מנת לקבל הדרכה.  זהו עשוי להיות הליך ארוך.

בין אם תוכר כנכה צה“ל או לא, אתה עדיין חייל והצבא מחוייב להעניק לך את הטיפול הרפואי. זה יעשה במסגרת ר“מ ד‘, ומתן פרופיל 24 (שחרור זמני מהצבא). במקרים מסוימים ישנו שחרור סופי מצה“ל, ולכן חשוב להגיש במהירות את התביעה נגד אגף השיקום; כך תבטיחו כי משרד הביטחון יישא בהוצאות הטיפול הרפואי. למעשה ישנה גם היתכנות לקבל תשלום ימי מחלה עבור כל תקופת הטיפול שבה לא ניתן לעבוד.

אתם בוודאי שואלים על אחוזי נכות כלומר כמה אחוזי נכות ניתן לקבל במקרה של קרע בלברום הירך בצבא, ובכן זה תלוי בוועדות הרפואיות. הפגיעה התפקודית יכולה להיות משמעותית, ולכן אחוזי הנכות יכולים להיות משמעותיים. אך ישנם מקרים בהם הטיפולים הרפואיים משיגים תוצאות טובות, והפגיעה היא מזערית.

הנקודה החשובה היא שתוכרו כנכי צה“ל, גם אם אחוזי הנכות אינם גבוהים. כך בעתיד, במקרה של החמרת מצב, תוכלו שוב לחזור אל הוועדות הרפואיות ויתכן כי יגדלו אחוזי הנכות.

עורך דין נכי צהל

ההתנהלות מול משרד הביטחון היא אינה התנהלות קלה, בין אם זו פציעה בברך או חבלה אחרת. רבים מנכי צה“ל חווים תסכול רב בהתנהלות מול קצין התגמולים, וישנם דיווחים על יחס מחפיר בוועדות הרפואיות.

עורך דין נכי צהל אילן בנימיני עומד לשירותם של כל חיילי צה“ל וכל זרועות הביטחון. במקרים ונפגעתם או חליתם במהלך השירות, אנו נסייע לכם להגיש את התביעה. משרדינו מטפל במגוון נושאים לרבות: פסוריאזיס בצבא, ערעור על ועדה רפואית משרד הביטחון, תביעה נגד עירייה ועוד.

מצאו אותנו בפייסבוק.

קרע בלברום בצבא |  קרע בלברום הירך בצבא

 

מאמרים נוספים..

זכויות נכי צהל 10 אחוז

זכויות נכי צה”ל 10 אחוז

זכויות נכי צה”ל 10 אחוז | זכויות נכי צהל 10 אחוז נפגעתם במהלך שירות המדינה? יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים. אל תוותרו על הפיצויים! לחיילים אנשי קבע ומשרתי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שירותם לאור המצב – משרדנו יעניק ייעוץ ראשוני חינם מרחוק* המשך לבדיקת התאמה *כפוף לכמות מסמכים הרבה שאלות מופנות למשרדנו

תביעת משרד הביטחון פוסט טראומה

זכויות נכי צהל פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון

הפרעת פוסט טראומה היא הפרעה נפשית התוקפת אדם כתוצאה מהיחשפות לסכנת חיים או סכנת פציעה ממשית, הן של אותו אדם, או שהוא ראה מישהו אחר שנחשף לסכנה ממשית. במהלך השירות בצה”ל ובמיוחד בשירות קרבי עלול החייל להיחשף לאירועי פוסט טראומה, אם במהלך מלחמה או אף בפעילות המבצעית השוטפת. ברוב אירועי פוסט טראומה

עורך דין החמרת מצב

עורך דין החמרת מצב

עורך דין החמרת מצב מעניק ייצוג משפטי לנכי צה“ל ואנשי כוחות הביטחון אשר חווים הרעה בריאותית בפגימה ממנה הם סובלים. החמרת מצב במשרד הביטחון מתייחסת למצבים שבהם ישנה פגימה שהוכרה בעבר (מחלה שירות או פציעת שירות), ובגינה נקבעו לכם אחוזי נכות – והיום, בחלוף הזמן חלה הרעה באותה הפציעה שנגרמה לכם, והיא

קצין תגמולים משרד הביטחון

קצין תגמולים משרד הביטחון

קצין תגמולים משרד הביטחון הוא בעל התפקיד באגף השיקום אליו מגישים תביעות על פי חוק הנכים תגמולים ושיקום. אלו הן יכולות להיות תביעות להכרה במחלות שירות, פציעות במהלך השירות הצבאי, הכרה בזכויות של בני משפחה (למשל הורים שכולים) וכיוצ“ב. נפגעתם במהלך שירות המדינה? יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים. אל תוותרו על

תביעה נגד משרד הביטחון התיישנות

לתבוע את משרד הביטחון

לתבוע את משרד הביטחון, במה זה כרוך, כיצד מתבצע הליך תביעה למשרד הביטחון ולמה חשוב עורך דין לייצוג נכי צה“ל? במאמר זה ננסה לענות על השאלות והנקודות המרכזיות. אנו גם מזמינים אתכם לייעוץ פרטני במשרדינו. נפגעתם במהלך שירות המדינה? יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים. אל תוותרו על הפיצויים! לחיילים אנשי קבע

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה מול משרד הביטחון

נפגעתם במהלך שירותכם הצבאי, זכותכם להגיש תביעה מול משרד הביטחון ולזכות בפיצויים. תביעות נגד משרד הביטחון דורשות היכרות עם חוק הנכים תגמולים ושיקום, הכרות עם המערכת הצבאית וגם ידע רפואי. זוהי התנהלות נגד מערכת בירוקרטית קשוחה, וחשוב לעשות זאת באמצעות עורך דין נגד משרד הביטחון הביטחון המביא איתו את הידע המשפטי. נפגעתם

תשובות ועדה רפואית משרד הביטחון

ערעור על ועדה רפואית משרד הביטחון

בואו נבין את הרקע להגשת ערעור על ועדה רפואית משרד הביטחון; לעתים מתרחשות פציעות, או מחלות שירות, במהלך השירות בצה“ל או שירות באחת מזרועות הביטחון האחרות. על פי החוק, הנפגעים זכאים לפיצויים ועליהם להגיש תביעה נגד משרד הביטחון. זהו אינו הליך פשוט, אלא התנהלות מול מערכת בירוקרטית קשה; וללא עורך דין משרד הביטחון,

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון מעניק לחיילי צה“ל ואנשי כוחות הביטחון השונים ייצוג בכל סוגי תביעות משרד הביטחון. בעזרת הסיוע המשפטי תוכלו להתגבר על כל המכשולים הבירוקרטיים בדרך לקבלת זכויותיכם כנכי צה“ל. עורך דין נכי צה“ל מכיר את כל החקיקה, פסקי הדין והנהלים של הצבא בכל מה שנוגע להכרה בחבלות ומחלות

עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון

עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון

עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון הם הכתובת לפנות אליה במקרה שחליתם או נפצעתם במהלך השירות הצבאי. מדובר בנושא מורכב למדי, תביעה משרד הביטחון ללא ייצוג משפטי עלולה להיכשל. התביעה עצמה עשויה להתקבל, אך משרד הביטחון ישאף לצמצם ככל הניתן את אחוזי הנכות וכך לא תקבלו את מלוא הזכויות המגיעות לכם.

עורך דין לתביעות משרד הביטחון

עורך דין לתביעות משרד הביטחון

עורך דין לתביעות משרד הביטחון מוכר על ידי רבים בשם עורך דין נכי צה“ל, זאת בשל העזרה המשפטית הרבה שהוא מעניק לנכי צה“ל לצורך מימוש זכויותיהם והתנהלות מול ועדות רפואיות וקצין התגמולים. אך חשוב לציין כי כל הנושא של משרד הביטחון תביעות אינו נוגע אך ורק לחיילי צה“ל. באחריות משרד הביטחון נמצאים

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון מוגשת במקרים של פציעה בצה“ל. לצערנו הרב בעת השירות הצבאי חיילים עשויים להיפצע בפציעות היוצרות מוגבלויות ונכויות. ובמידה וזה התרחש הם זכאים לפיצויים ותגמולים שונים. וכאשר זה מתרחש, החיילים שבסך הכל ביקשו לתרום למדינה, עשויים למצוא את עצמם מול מערכת אטומה המתנהלת בצורה בירוקרטית. בעולם מושלם החיילים יכלו

סעיף 35 לחוק הנכים

עורך דין משרד הביטחון בחיפה

עורך דין משרד הביטחון בחיפה עומד לשירותם של אנשי כוחות הביטחון בתביעות נגד משרד הביטחון. נפגעתם במהלך שירות המדינה? יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים. אל תוותרו על הפיצויים! לחיילים אנשי קבע ומשרתי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שירותם לאור המצב – משרדנו יעניק ייעוץ ראשוני חינם מרחוק* המשך לבדיקת התאמה *כפוף לכמות

ייצוג קרע בלברום בצבא

עורך דין אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

בתקשורת
השאירו פרטים
עורך דין קרע בלברום בצבא  מומלץ
המלצות
מאמרים
נפגעתם במהלך שירות המדינה?
יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים.
אל תוותרו על הפיצויים!
לחיילים אנשי קבע ומשרתי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שירותם

לאור המצב - משרדנו יעניק ייעוץ ראשוני חינם מרחוק*

*כפוף לכמות מסמכים
פתיחה
1
היי,
שמי אילן בנימיני,
יש לי ניסיון מוכח בייצוג לקוחות במצבים מורכבים.
אני כאן כדי להקשיב לך ולעזור לך למצוא את הדרך הנכונה עבורך.
Call Now Button דילוג לתוכן