עורך דין תאונות דרכים באר שבע

עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע

עורך דין תאונות דרכים באר שבע מתעסק בעיקר בסוגיות הקשורות לתביעות הפיצויים. כלומר אין להתבלבל בין עבודתו של עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע, לבין עבודתו של עורך דין תעבורה המתעסק בסוגיות הקשורות לחוקי תנועה ושאלת האשמה בתאונה. וזוהי גם הזדמנות להזכיר כי סוגיית האשמה בתאונה מתנהלת בנפרד מסוגיית הפיצויים (כלומר אשמה אינה שוללת מכם פיצויים).

אם עברתם תאונת דרכים, וגם אם נראה לכם שזוהי תאונה קלה ללא נזק לגוף, כדאי להתייעץ עם עו“ד תאונות דרכים. אנו תמיד חוזרים ואומרים כי הניסיון שלנו מראה כי נזקי גוף עשויים לבוא לידי ביטוי בשלב מאוחר יותר. לכן תמיד חשוב להיבדק בבית חולים ולתעד את המקרה.

עורך דין תאונות דרכים באר שבע

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים

עבודתו של עורך דין תאונות דרכים באר שבע היא בדר כל סביב חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים. חוק זה נכנס לתוקף בשנת 1975, מתוך מטרה להבטיח פיצוי לכל מי שנפגע בתאונות דרכים.

חוק זה נולד מתוך ההבנה כי נפגעי תאונות דרכים עשויים לסבול מקשיים רבים בהמשך החיים, כמו למשל היכולת להתפרנס. ולכן יש צורך בביטוח אשר יעניק פיצוי במקרים אלו, ויפחית את התלות שלהם בשירותי הרווחה. ומסיבה זו הפיצוי אינו קשור לשאלת האשמה. זהו צורך סוציאלי ולא אמצעי להעניש את הגורמים לתאונות הדרכים.

על מנת לקיים את החוק, הוקמה קרנית, זהו גוף ציבורי המעניק את הכיסוי הביטוחי. כך גם אפשר להעניק מענה למקרים מצערים של תאונות פגע וברח. הפיצויים הקבועים בחוק הם פיצויים מינימליים, אך הציבור יכול להיעזר גם בחברות הביטוח הפרטיות המציעות פוליסות בעלות מענה ביטוחי טוב יותר. אך כמובן שהכל בתשלום.

וזהו גם המקום להזכיר כי חברות הביטוח אינן ממהרות להעניק פיצויים, ובמקרים רבים דוחות את התביעות. לכן עיקר העבודה של עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע היא סביב תביעת הביטוח.

נפגעי תאונות הדרכים זכאים לפיצויים הכוללים פיצוי על נזק נכסי/נזק לציוד, פיצוי על פגיעה בכושר העבודה או ההכנסה, פיצוי על סבל גופני/נפשי. שימו לב כי ניתן גם לתבוע פיצוי על הפסד תומך או קרוב משפחה.

אם עברתם תאונת דרכים, חשוב תמיד לדווח למשטרה ולחברת הביטוח, ולהגיע לבדיקה רפואית בבית החולים. כמו כן תעדו את כל ההוצאות הללו. במקביל התקשרו להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים.

תקופת ההתיישנות היא 7 שנים, אך בוודאי אין שום סיבה להתמהמה בהגשת התביעה.

עורך דין תאונות דרכים באר שבע

חשוב מאוד לפעול נכון לאחר התרחשות תאונת הדרכים. רבים שואלים אותנו מה עושים לאחר התאונה, ולכן אנו רושמים לכם את הדברים בצורה תמציתית:

  1. החליפו פרטים עם הנהג השני – אתם צריכים את שמו, כתובתו, מספר הרכב, מספר רישיון הנהיגה ושם החברה המבטחת.
  2. חפשו עדים לתאונה, ובקשו את פרטיהם (שם, כתובת, טלפון). תעדו גם את פרטי השוטרים שנכחו במקום (שם, תפקיד ומספר תיק).
    תעדו את מקום התאונה, הרכבים המעורבים והנזקים
  3. אם לא פוניתם לבית חולים מייד, הגיעו אל בית החולים בהקדם ועברו בדיקות. חשבו לשמור על כל המסמכים הרפואיים. אנו רוצים גם תיעוד של ההוצאות, וגם תיאור של הטיפולים והנזק שנגרם לכם.
  4. תעדו כל הוצאה שנגרמה בעקבות התאונה. למשל אם נאלצתם לשכור רכב בגלל השבתת הרכב, או עלויות התיקון.

את כל המסמכים הללו יש להגיש יחדיו עם התביעה. אך אנו מדגישים כי מומלץ לעשות זאת בעזרתו של עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע, על מנת לוודא כי התביעה מנוסחת היטב וכוללת את כל המסמכים. לא רק שאנו רוצים לנצח בתביעה, אנו גם רוצים לעשות זאת במהירות.

עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע

עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע

עוד סוגיה משמעותית היא גובה הפיצויים, וגם בסוגיה זו בא לידי ביטוי הניסיון של עורך דין תאונות דרכים באר שבע. אין נוסחה מדעית לחישוב גובה הפיצויים. חלק מסכום הפיצוי הוא חישוב פשוט, כמו למשל סכימת כל ההוצאות שנגרמו לכם, או אבדן ההכנסה.

אבל ישנם פקטורים נוספים שאינם ניתנים לחישוב, כמו למשל הכאבים והסבל הנפשי שנגרמו לנפגעים. עורכי דין תאונות דרכים יודעים להביא בפני חברות הביטוח ובתי המשפט את כל הטיעונים לצורך מקסום סיכום הפיצויים.

אנו קודם כל מאחלים לכם בריאות, ומקווים שלא תהיו מעורבים בשום תאונת דרכים. אך במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים, ונגרם לכם נזק – עורך דין תאונות דרכים אילן בנימיני יסייע לכם להילחם על הפיצויים המגיעים לכם.

למשרדינו ניסיון רב בתאונות דרכים, דחיית תביעת סיעוד, תאונות דרכים שהן תאונות עבודה ,תביעות נגד עיריות, עורך דין תאונות אופנוע, ביטוח תאונות אישיות, נכי צהל ועוד.

משרדינו נמצא ברח׳ יגאל אלון 94 ב’, תל אביב. עקבו אחרינו גם בפייסבוק

עורך דין תאונות דרכים באר שבע | עורך דין תאונות דרכים בבאר שבע

מאמרים נוספים..

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון

עורך דין תאונות דרכים בראשון לציון מעניק סיוע משפטי קריטי לכל מי שנפגע בתאונות דרכים. בין אם ישבתם על מושב הנהג או הייתם אחד הנוסעים ברכב. ואולי אפילו הלכתם לתומכם ברחוב, ונפגעתם מרכב חולף או אופניים חשמליות. עו“ד תאונות דרכים ראשל״צ מעניק את הסיוע המשפטי בכל אותם המקרים. לצערנו מקרים שכאלו מתרחשים

עו“ד תאונות דרכים רמת גן

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן | עו“ד תאונות  דרכים רמת גן  לאחר תאונת דרכים כדאי לפנות אל עורך דין תאונות דרכים ברמת גן. ישנם כאלה שמתלבטים, וחושבים לעשות זאת בעצמכם ללא שירותיו של עורך דין. אך האמת היא שבעזרת עו“ד תאונות דרכים רמת גן ניתן לטפל בתביעות הפיצויים בצורה טובה יותר.

עורך דין לתאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב

עורך דין תאונות אופנוע בתל אביב מעניק סיוע משפטי לכל נפגעי תאונות האופנוע. אלו יכולים להיות נהגים או רוכבים שהיו לצד הנהג, כמו גם הולכי רגל ורכבים אחרים שנפגעו בעקבות התאונה.  עוד תאונות אופנוע תל אביב מעניק לכם סיוע משפטי בהגשת תביעות הפיצויים כנגד חברות הביטוח, ומסייע לכם לממש את מלוא הזכויות

עורך דין תאונות דרכים במרכז

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מעניק סיוע משפטי לכל הנפגעים בתאונות דרכים, לרבות נפגעים בתאונות פגע וברח. אנו מאחלים לכולם נסיעה בטוחה ללא תקלות, ומקווים כי לא תזדקקו לשירותיו של עורך דין לאח תאונות דרכים. חשוב לנהוג בזהירות ובאחריות, ולמנוע את תאונות הדרכים הגובות מאיתנו מחיר כבד מאוד. אך לצערנו ישנן מאות תאונות

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

במסגרת שירותי המשרד אנו מעמידים לרשותכם עורך דין תאונות אופנוע המטפל בתביעות משפטיות בשל נזקי גוף. אם עברתם תאונת דרכים, כדאי ליצור קשר עם עורך דין תאונות אופנוע כבר ברגעים הראשונים על מנת לקבל הדרכה. הסיפור הכואב של תאונות הדרכים  תאונות דרכים הן מכת מדינה הגורמת לפציעות גוף קשות, נזקים נפשיים ובמקרים

תאונת דרכים עו“ד

עו“ד תאונות דרכים

עו“ד תאונות דרכים מומלץ אילן בנימיני עומד לשירותכם בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתביעות נזיקין בעקבות תאונות דרכים, לרבות תאונות אופנוע, תאונות קורקינט ואופניים חשמליים ופגיעות בעורכי רגל. לאחר תאונת דרכים עו“ד מסייע לכם לטפל בכל העניינים הבירוקרטיים והמשפטיים הקשורים לתביעת הפיצויים בגין נזקי גוף ונפש. עו“ד תאונות דרכים טלפון לשיחה עכשיו לפעמים

עורך דין תאונות דרכים באשדוד

עורך דין תאונות דרכים באשדוד

עורך דין תאונות דרכים באשדוד |  עורך דין תאונות דרכים אשדוד צמד המילים תאונות דרכים גורם לכל אדם לנוע בחוסר נוחות. נראה כי כל אחד היה מעורב בתאונת דרכים, ואם לא היה מעורב באופן אישי הוא בוודאי מכיר מישהו שנפגע בתאונת דרכים. כלי הרכב הם חלק מהקדמה של החיים המודרניים, והם בהחלט

ייצוג עורך דין תאונות דרכים באר שבע

עורך דין אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

בתקשורת
השאירו פרטים
עורך דין עורך דין תאונות דרכים באר שבע  מומלץ
המלצות
מאמרים
פתיחה
1
היי,
שמי אילן בנימיני,
יש לי ניסיון מוכח בייצוג לקוחות במצבים מורכבים.
אני כאן כדי להקשיב לך ולעזור לך למצוא את הדרך הנכונה עבורך.
Call Now Button דילוג לתוכן