רשלנות רפואית ולוקמיה

רשלנות רפואית לוקמיה

רשלנות רפואית ולוקמיה עלולים להוביל לסיבוכים רפואיים קשים, ואף לפטירתם של החולים. ובעקבות כך, אלו עשויות להיות עילות להגשת תביעת פיצויים רשלנות רפואית לוקמיה. במאמר זה נסקור עילות להגשת תביעת רשלנות רפואית סרטן הדם.

חשוב לזכור כי מחלת הסרטן היא מחלה קשה מאוד. הצלחת הטיפולים אינה מובטחת, זאת למרות כל מאמצי הרופאים והטכנולוגיות העומדות לרשותנו. כישלון טיפול רפואי הוא אינו רשלנות רפואית. יתכן כי הייתה בו רשלנות רפואית, ואילו לא הייתה, הטיפול היה מסתיים אחרת. אך לא ניתן לקבוע זאת ללא בדיקה מעמיקה, ולכן חשוב לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית. בעזרת עורך הדין, ובשיתוף של מומחים מהתחום האונקולוגי, ניתן לבצע בדיקה מעמיקה על כל ההיבטים הרפואיים והמשפטיים.

רשלנות רפואית ולוקמיה

סרטן הדם

מחלת הסרטן היא אחת המחלות הקשות ביותר איתה מתמודד המין האנושי. ישנם סוגים שונים של תאים סרטניים, העשויים לפגוע במקומות שונים בגוף. עד היום הושקעו מיליארדי דולרים במחקרים בתחום הסרטן, ופיתוח תרופות וטיפולים. ואכן לרפואה הישגים מרשימים בתחום, אך לצערנו המחלה עדיין מאתגרת את היכולות הרפואיות של המין האנושי.

לוקמיה היא אחד מסוגי הסרטן הקיימים. המחלה גורמת להיווצרות מוגברת ולא תקינה של תאי דם במוח העצם, דבר אשר בסופו של דבר פוגע בפעילות החשובה של הדם. המדע מחלק את מקרי הלקומיה לשני סוגים:

לוקמיה כרונית – מחלה המתפתחת בהדרגה, ובה בתחילה התאים הסרטניים עדיין מבצעים את עבודתם וכך המחלה אינה מציגה תסמינים ברורים. אך במשך הזמן, עם התגברות המחלה, התסמינים יופיעו.
לוקמיה אקוטית – זוהי הופעה קיצונית יותר של סרטן הדם. במקרה זה תאי הדם מעוותים ואינם יכולים לבצע את תפקידם. בנוסף הם מתרבים בצורה מהירה ולכן המחלה מתקדמת בקצב מהיר מאוד.

רשלנות רפואית לוקמיה

עיקר המקרים של תביעות רשלנות רפואית ולוקמיה נוגעות לרשלנות רפואית באבחון המחלה. יודע ומוסכם כי בכל הנוגע לטיפול במחלת הסרטן אבחון מוקדם הוא קריטי לצורך הצלחת הטיפול. ולא רק ששואפים לגילוי מוקדם, זהו גם חייב להיות גילוי מדויק של סוג הסרטן על מנת להתאים את הסוג הטיפול.

לצערנו ישנם מקרים שונים של רשלנות רפואית לוקמיה בהם משהו משתבש בתהליך האבחון. אלו עשויים להיות מקרים שרופאים היו אדישים לתסמינים מחשידים וגורמי סיכון, ולא הפנו לביצוע הבדיקות המתאימות. ואלו יכולים להיות גם כשלים בפענוח הבדיקות.

התסמינים המחשידים עשויים להיות הופעה של פצעים וחבורות על הגוף, דימומים, זיהומים תכופים, נפיחויות וכאבים בבטן התחתונה, חום והזעות לילה, כאבי ראש, חולשה כללית, כאבי מפרקים, כאבי עצמות, כתמים תת עוריים ועייפות. יש לציין כי גם מחלות אחרות יכולות לגרום לתסמינים זהים, ואין תחליף לאבחון רפואי מקצועי.

התחנה הראשונה היא רופא המשפחה. הוא אינו רופא אונקולוג, אך עליו להכיר את התסמינים המחשידים ולהפנות לבדיקות המתאימות ולרופאים מומחים. הבדיקה הבסיסית שיש לבצע היא בדיקת דם.
מקרה שבו רופא התעלם מהתסמינים ולא הפנה לבצע את הבדיקות הפוסלות את האפשרות של לוקמיה, ולימים הסתבר כי זו הייתה הבעיה, צפוי להיות עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית באבחון סרטן.

רשלנות רפואית ולוקמיה

מקרי רשלנות רפואית לוקמיה יכולים להתרחש גם בשלב הטיפולי. כל טיפול והליך רפואי שלא בוצע כראוי, עשוי להיות עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית. הטיפולים במחלה הם שונים, בהתאם לסוג הלוקמיה ומצבו הרפואי הכללי של המטופל.
מבלי להיכנס לסוג הלוקמיה, רק נזכיר כי הטיפולים עשויים לכלול טיפולי כימותרפיה, השתלת מוח עצם, תרופת tretinoin הפועלת ישירות על התאים הסרטנים ומצליחה להפוך אותם לתאים תקינים, טיפולים בנוגדנים. מכיוון שהנושא נמצא באופן קבוע תחת מחקר, תמיד עשויים לצוץ טיפולים חדשניים כולל טיפולים ניסיוניים.

רשלנות רפואית לוקמיה

עו“ד רשלנות רפואית

על רפוא המשפחה לעקוב אחר התסמינים, וגם על היסטוריה רפואית וגורמי סיכון שונים. במידה וישנו חשד לסרטן הדם, יש למהר לבצע את הבדיקות אשר יאששו או יפסלו את הימצאות המחלה. ובהתאם לכך יש להמשיך את הטיפול. כל כשל בתהליך הזה עשוי להיות מקרה של רשלנות רפואית.
במידה ועולה החשש, יש לבצע בדיקה מקיפה של התיק הרפואי. אנו עושים זאת באמצעותם של רופאים מומחים. ובמידה וממצאי הרופאים מראים כי ישנו חשש אמתי למקרה של רשלנות, אנו מעניקים לכם סיוע בהגשת תביעת רשלנות רפואית.

עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני מטפל במגוון נושאים של רשלנות רפואית בבתי חולים, רשלנות רפואית ברפואת שיניים, רשלנות רפואית בניתוח קיצור קיבה וכל יתר המקרים בהם רופאים ובתי חולים התרשלו בתפקידם.

עו”ד רשלנות רפואית אילן בנימיני בפייסבוק

מאמרים נוספים..

רשלנות רפואית אסותא אשדוד

רשלנות רפואית אסותא

למרות הרמה הגבוהה של השירותים הרפואיים, רשלנות רפואית אסותא בהחלט יכולה להתרחש. ובמידה ונגרם נזק כתוצאה מרשלנות רפואית, זכותכם להגיש תביעת פיצויים כנגד בית החולים.

רשלנות רפואית תסמונת דאון

רשלנות רפואית תסמונת דאון

כאשר מדברים על רשלנות רפואית תסמונת דאון, זוהי בעצם רשלנות רפואית באבחון תסמונת דאון. והיא כמובן נמצאת תחת המטריה הגדולה של רשלנות רפואית בהריון ולידה.

שיתוק מוחין בעקבות רשלנות רפואית

רשלנות רפואית ושיתוק מוחין

רשלנות רפואית ושיתוק מוחין לעתים הולכים יחדיו, כלומר במקרים מסוימים מדובר בשיתוק בשיתוק מוחין אשר נגרם כתוצאה מרשלנות רפואית. אך עצם אבחנו של שיתוק מוחין

רשלנות רפואית פיברומיאלגיה

רשלנות רפואית ופיברומיאלגיה

תביעות רשלנות רפואית ופיברומיאלגיה אינן תביעות שכיחות בנוף התביעות הרפואיות, אך בהחלט ישנם מקרים בהם ישנו חשש לרשלנות רפואית באבחון המחלה והצדקה להגשת תביעת פיצויים

רשלנות רפואית דלקת קרום המוח

רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח

רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח עלולה לגרום לתוצאות לפגיעות קשות, ובכללן גם מותו של החולה. כמו בכל מחלה ובכל תחומי הרפואה, עלולים להיות כשלים שהם

רשלנות ניתוח בבית חולים

רשלנות ניתוח בבית חולים

בית החולים מחויב לביטחונכם האישי והרפואי. נקודה. בין אם מדובר בביקור רפואי בן כמה שעות ובין אם מדובר באשפוז קצר או ממושך. ולא משנה האם

תביעת רשלנות רפואית דוגמא 2

מקרים של רשלנות רפואית

מתלבטים לגבי תביעה על מקרים של רשלנות רפואית? מתי ניתן ואפשרי לתבוע? מתי זה נועד לכישלון? ובכלל איך להוציא את הפיצוי המגיע לכם לאחר שהצוות

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים מטפלים בכל התביעות הקשורות לרשלנות בהליכים רפואיים. לצערנו הרב ישנם מקרים בהם מתבצעות טעויות וכשלים שונים בהליך הרפואי, בעקבותיהן נגרם נזק

רשלנות רפואית תביעה

רשלנות רפואית תביעה

האם המקרה שלכם הוא מקרה של רשלנות רפואית? במידה וכן, כמה שנים לאחור ניתן לתבוע על רשלנות רפואית? מה עלות רשלנות רפואית תביעה, ומה הסיכויים

עורך דין רשלנות רפואית במרכז

עורך דין רשלנות רפואית במרכז

עורך דין רשלנות רפואית במרכז מעניק סיוע משפטי לכל מי שנפגע מרשלנות רפואית או חושש שנגרם לו נזק בגלל רשלנות רפואית.  טלפון לשיחה עכשיו נושא

חוק רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית הן דבר מורכב מבחינה משפטית. במסגרתן נדרשת התנהלות מול גופים חזקים. כמו כן הוכחת הקשר בין הנזק להליך הרפואי שבוצע עלולה להיות

ייצוג רשלנות רפואית ולוקמיה

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין רשלנות רפואית ולוקמיה מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן