רשלנות רפואית אסותא

רשלנות רפואית אסותא אשדוד

למרות הרמה הגבוהה של השירותים הרפואיים, רשלנות רפואית אסותא בהחלט יכולה להתרחש. ובמידה ונגרם נזק כתוצאה מרשלנות רפואית, זכותכם להגיש תביעת פיצויים כנגד בית החולים. במאמר זה נזכיר מהם התנאים הבסיסיים להגשת התביעה, ומדוע חשוב לעשות זאת באמצעות עורכי דין רשלנות רפואית.

תביעת רשלנות רפואית נגד בית חולים אסותא אשדוד

רשלנות רפואית אסותא

תביעת רשלנות רפואית נגד בית חולים אסותא אשדוד היא לעולם אינה תביעה פשוטה, והיא נוגע באינספור דקויות משפטיות וסוגיות רפואיות.

אפשר לתת דוגמאות שונות למקרים של רשלנות רפואית:

  • ניתוח עיניים שבוצע בעין הלא נכונה.
  • התעכבות בביצוע ניתוח קיסרי.
  • מתן תרופה במינון לא נכון.
  • התעלמות ממצאים שנראה בבדיקות הדמיה ועוד.

עורך דין רשלנות רפואית אסותא

אם הרופאים היו אמורים לבצע ניתוח בעין ימין, אך עשו זאת בעין שמאל – זו כנראה הולכת להיות תביעה קלה. אך בפועל הדברים אינם שחור ולבן כמו בדוגמאות שאנו נותנים.

המקרים יכולים להיות מורכבים למדי, ובעיקרם פולמוס רפואי – משפטי לגבי כל החלטה רפואית וכל הליך שבוצע, כמו גם קושי להוכיח כי הנזק שנגרם הוא בהכרח תוצאה של הרשלנות. ולא אחת תביעות שכאלו מסתיימות בהסכמי פשרה.

ומסיבה זו, תביעת רשלנות רפואית נגד בית חולים אסותא אשדוד היא משימה עבור עורך דין בעל ניסיון משפטי בתחום זה, המחייב הכרות עם מושגים רפואיים, הליכים רפואיים ומדיניות משרד הבריאות.

רשלנות רפואית אסותא

רשלנות רפואית אסותא אשדוד

בית החולים אסותא באשדוד מעניק שירותי רפואה נרחבים ומתקדמים לתושבי האיזור, והוא כולל מרפאות, מכונים וחדרי ניתוח.
המרכז הרפואי פועל מאז שנת 2001, ומעניק שירותים למאות אלפי אנשים.
מידי שנה מתבצעים בו למעלה מ 5,000 ניתוחים בתחומי הכירורגיה הכללית, רפואת עיניים, אורולוגיה, גניקולוגיה, אף אוזן גרום ועוד.

בנוסף ישנן בדיקות דימות לרבות מכון CT, ועוד מגוון סוגי בדיקות בתחומים רפואיים שונים. בית החולים מעניק שירותים למבוטחי כל קופות החולים.

אף אחד אינו מטיל ספק במקצועיות בית החולים, ברמתו הגבוהה ובצוותים הרפואיים העובדים בו. אך טעויות הן דבר אנושי, ובהתחשב בהיקף ההליכים הרפואיים שמתרחשים בו מידי יום, לצערנו ישנם גם מקרים של רשלנות רפואית אסותא.

גם כאשר טעויות הן דבר אנושי, עדיין אין להשלים עם המצב. בית החולים ומשרד הבריאות חייבים תמיד לתחקר כל אירוע, ולקבוע נהלים ואף אמצעים טכנולוגיים שיסייעו למנוע מקרים שכאלו.

ובמידה והתבצעה רשלנות רפואית, מגיע לנפגעים פיצויים על הנזק שנגרם להם. יש לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית אסותא, ולהגיש את התביעה נגד בית החולים ומשרד הבריאות.

אסותא אשדוד רשלנות רפואית

אסותא אשדוד רשלנות רפואית

עכשיו אנו רוצים לדבר על כמה עקרונות חשובים לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית. אלו הם עקרונות משפטיים חשובים בכל המקרים של רשלנות רפואית, בין אם זו אסותא רשלנות רפואית או כל בית חולים אחר.

  1. הדבר הראשון הוא להוכיח כי התקיימה רשלנות, כפי שהיא מוגדרת בפקודת הנזיקין. הרשלנות יכולה להתרחש בשלבים שונים, כמו למשל רשלנות באבחון (שגרמה לאי זיהוי של מחלה או זיהוי שגוי) או רשלנות בעת ביצוע הליך רפואי ;למשל רשלנות בניתוח קיסרי או רשלנות רפואית בניתוח להוצאת גידול. 

לא פשוט להוכיח זאת; יש לאסוף את כל התיעוד הרפואי ולבחון את כל ההתנהלות של הרופאים וכל הצוותים הרפואיים, ולבחון האם התרשלו בתפקידם. יש הרבה תחום אפור, כי לא תמיד הדברים הם חד משמעיים.
  2. הדבר השני לצורך הגשת תביעת תביעת רשלנות רפואית נגד בית חולים אסותא אשדוד הוא הוכחת הנזק. ללא נזק, גם אם הייתה רשלנות, אין עילה להגשת תביעה. ומנגד, אם נגרם לכם נזק, זהו יכול להיות במסגרת הסיכונים הקיימים, ובפני עצמו הוא אינו הוכחה לרשלנות. תמיד יש לזכור לא כל הליך רפואי מסתיים בהצלחה.
  3. העיקרון השלישי הוא הוכחת הקשר בין הרשלנות לבין הרפואית לבין הנזק שנגרם לכם. גם כאן הדברים אינם מובנים מאליהם, ועלולים להיות קשים להוכחה. 
למשל, אם נגרם לכם נזק לכליות בעקבות מינון לא נכון של תרופות, עורכי הדין של בית החולים יחפשו אחר גורמים אחרים אשר עשויים להסביר את הנזק לכליות (כמו למשל הרגלי חיים שונים). כך הם יוכלו לעורר ספק לגבי הקשר בין הרשלנות לבין הנזק שנגרם לכם.

עורך דין רשלנות רפואית אסותא אשדוד נעזר בחוות דעת של רופא מומחה על מנת לנתח את התנהלות הצוותים הרפואיים, על מנת לאמוד את הנזק ועל מנת להוכיח את הקשר. כל תביעת רשלנות רפואית מחייבת חוות דעת של רופא מומחה, זאת מכיוון שהשופטים מחזיקים בידע משפטי, ולא ידע רפואי.

עורך דין רשלנות רפואית אסותא

רשלנות רפואית אסותא אשדוד

הוכחת הרשלנות, הנזק והקשר הסיבתי ביניהם מביאים איתם אתגרים, ולכן הגשת רשלנות רפואית אסותא מחייבת עורך דין מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית.
יתר על כן, זוהי תביעה כנגד גופים חזקים ובעלי סוללת עורכי דין היודעת להדוף כל טענה. הם יהפכו כל אבן בניסיון לסתור את טענותיכם, לערער על הנזק שנגרם לכם ועל הקשר בין הרשלנות לבין הנזק.

בית החולים מביא עורכי דין מנוסים מטעמו, וללא עורך מטעמכם, הסיכוי לזכות בתביעה קטן מאוד.

עו“ד רשלנות רפואית אילן בנימיני מביא איתו את הניסיון הדרוש לתביעות רשלנות רפואית. למשרדינו ניסיון רב במגוון מקרי רשלנות בכל תחומי הרפואה, לרבות: רשלנות רפואית התקפי לב, הפרת סודיות רפואית, רשלנות רפואית ברפואת שיניים, רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח ועוד.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

מאמרים נוספים..

רשלנות רפואית תסמונת דאון

רשלנות רפואית תסמונת דאון

כאשר מדברים על רשלנות רפואית תסמונת דאון, זוהי בעצם רשלנות רפואית באבחון תסמונת דאון. והיא כמובן נמצאת תחת המטריה הגדולה של רשלנות רפואית בהריון ולידה.

שיתוק מוחין בעקבות רשלנות רפואית

רשלנות רפואית ושיתוק מוחין

רשלנות רפואית ושיתוק מוחין לעתים הולכים יחדיו, כלומר במקרים מסוימים מדובר בשיתוק בשיתוק מוחין אשר נגרם כתוצאה מרשלנות רפואית. אך עצם אבחנו של שיתוק מוחין

רשלנות רפואית פיברומיאלגיה

רשלנות רפואית ופיברומיאלגיה

תביעות רשלנות רפואית ופיברומיאלגיה אינן תביעות שכיחות בנוף התביעות הרפואיות, אך בהחלט ישנם מקרים בהם ישנו חשש לרשלנות רפואית באבחון המחלה והצדקה להגשת תביעת פיצויים

רשלנות רפואית דלקת קרום המוח

רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח

רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח עלולה לגרום לתוצאות לפגיעות קשות, ובכללן גם מותו של החולה. כמו בכל מחלה ובכל תחומי הרפואה, עלולים להיות כשלים שהם

רשלנות רפואית לוקמיה

רשלנות רפואית ולוקמיה

רשלנות רפואית ולוקמיה עלולים להוביל לסיבוכים רפואיים קשים, ואף לפטירתם של החולים. ובעקבות כך, אלו עשויות להיות עילות להגשת תביעת פיצויים רשלנות רפואית לוקמיה. במאמר

רשלנות ניתוח בבית חולים

רשלנות ניתוח בבית חולים

בית החולים מחויב לביטחונכם האישי והרפואי. נקודה. בין אם מדובר בביקור רפואי בן כמה שעות ובין אם מדובר באשפוז קצר או ממושך. ולא משנה האם

תביעת רשלנות רפואית דוגמא 2

מקרים של רשלנות רפואית

מתלבטים לגבי תביעה על מקרים של רשלנות רפואית? מתי ניתן ואפשרי לתבוע? מתי זה נועד לכישלון? ובכלל איך להוציא את הפיצוי המגיע לכם לאחר שהצוות

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים מטפלים בכל התביעות הקשורות לרשלנות בהליכים רפואיים. לצערנו הרב ישנם מקרים בהם מתבצעות טעויות וכשלים שונים בהליך הרפואי, בעקבותיהן נגרם נזק

רשלנות רפואית תביעה

רשלנות רפואית תביעה

האם המקרה שלכם הוא מקרה של רשלנות רפואית? במידה וכן, כמה שנים לאחור ניתן לתבוע על רשלנות רפואית? מה עלות רשלנות רפואית תביעה, ומה הסיכויים

עורך דין רשלנות רפואית במרכז

עורך דין רשלנות רפואית במרכז

עורך דין רשלנות רפואית במרכז מעניק סיוע משפטי לכל מי שנפגע מרשלנות רפואית או חושש שנגרם לו נזק בגלל רשלנות רפואית.  טלפון לשיחה עכשיו נושא

חוק רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית הן דבר מורכב מבחינה משפטית. במסגרתן נדרשת התנהלות מול גופים חזקים. כמו כן הוכחת הקשר בין הנזק להליך הרפואי שבוצע עלולה להיות

ייצוג רשלנות רפואית אסותא

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין רשלנות רפואית אסותא מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן