מקרים של רשלנות רפואית

תביעת רשלנות רפואית דוגמא 2

מתלבטים לגבי תביעה על מקרים של רשלנות רפואית? מתי ניתן ואפשרי לתבוע? מתי זה נועד לכישלון? ובכלל איך להוציא את הפיצוי המגיע לכם לאחר שהצוות הרפואי נכשל באי מתן טיפול מקצועי ומהימן. במאמר הנוכחי תקראו את הדברים שחובה לדעת לפני שניגשים לתביעה על רשלנות רפואית, כדי שהתביעה תהייה יעילה ותביא תוצאות.

מקרים של רשלנות רפואית: הדברים שחובה לדעת בטרם ניגשים לתביעה על רשלנות רפואית כדי שהיא תהייה יעילה ותביא לכם פיצוי

יותר ויותר נפגעי רשלנות רפואית חשים בצדק שמגיע להם פיצוי נאות על הסבל שנגרם להם, אבל בסופו של דבר לצערנו ולצערם, בבית המשפט זה לא עובר… נשמע לכם מוכר? האם גם אתם חוויתם מקרה של רשלנות רפואית ומרגישים שהצדק לא נעשה?
על הדברים שאתם חייבים לדעת לפני תביעה על רשלנות רפואית כדי שהתביעה לא תידון מראש לכישלון – במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

מקרים של רשלנות רפואית
מקרים של רשלנות רפואית שמגיע לכם עליהם פיצויים

מה לעשות כדי להשיג בתביעות רשלנות רפואית סכומים גבוהים

הדבר הראשון שחובה לקחת בחשבון הוא שתביעות רשלנות רפואית סכומים גבוהים (100,000 ש”ח ויותר) יכולים להתארך על פני 5 שנים ויותר. ולמה זה כל כך חיוני לדעת? כי זה אומר שבטרם ניגשים לתביעה שכזו צריך להיאזר באורך רוח רב. כי כשמאבדים את הסבלנות באמצע הדרך מאבדים גם את כל הפיצוי וכל העבודה הולכת לטמיון.

כמו כן, לפני שניגשים לתביעה על רשלנות רפואית חובה לדעת: בכדי להצליח בתביעה יש צורך להוכיח כי הנזק שנטען נגרם כתוצאה מהטיפול הרפואי נשוא התביעה או כתוצאה ישירה מאי הענקת טיפול רפואי נדרש. נחיצות הדבר נובעת מכך שגם אם ברור כשמש שהייתה כאן רשלנות רפואית, כלומר שלא ניתן טיפול נדרש או שניתן טיפול מיותר וכושל וגם אם אין חולק על כך שנוצר נזק רפואי לפציינט, עדיין אם לא ניתן למצוא את הקשר הישיר בין העובדות הברורות, כלומר בין הכישלון הרפואי לנזק שנגרם, בית המשפט לא יפסוק לטובת הנפגע או הנפגעת.

נכון, זה מקומם, אבל זה ה’חוק היבש’ וחשוב שבתביעות רשלנות רפואית סכומים גבוהים תאספו מה שיותר מסמכים על מנת שכעורכי דין נוכל להוכיח את ההקשר הישיר של הנזק הרפואי לטיפול הכושל.

תביעת רשלנות רפואית סכומים
איך לנהל תביעת רשלנות רפואית ולקבל סכומים גבוהים

תביעת רשלנות רפואית דוגמא של תביעה שלא כנגד רופא

בנוסף חובה להיות מודע לכך שתביעת רשלנות רפואית דוגמא יכולה להיות מוגשת גם כנגד טכנאי רנטגן, כנגד אחות, כנגד רוקח ואפילו כנגד קוסמטיקאית שגרמה לנזק רפואי למטופלת. תביעה על רשלנות רפואית היא לאו דווקא נגד הרופא.

חשוב לדעת את זה, כי הרבה פעמים מטופלים מזניחים את התביעה בשל כך שהרשלנות נוצרה מטעות של טכנאי הרנטגן או של קוסמטיקאית, או שהם תובעים את האדם הלא נכון, קרי הרופא במקום האחות שרשלנותה גרמה לנזק ובסופו של דבר בית המשפט לא יזכה את התובע, כלומר אתכם, בפיצוי הנדרש.

תביעת רשלנות רפואית דוגמא 1
תביעת רשלנות רפואית דוגמא לתביעה שלא כנגד רופא

לסיכומו של דבר – כעורך דין המתמחה ברשלנות רפואית שגרמה לנזקי גוף פיצויים – כיצד משיגים אותם?

יותר ויותר נפגעי רשלנות רפואית חשים בצדק שמגיע להם פיצוי נאות על הסבל שנגרם להם, אבל בסופו של דבר לצערנו ולצערם, בבית המשפט זה לא עובר… וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שהתביעה תניב תוצאות, חשוב להתאזר מראש בסבלנות, לאסוף ולתעד כל מסמך ולתבוע את האדם הנכון.

עכשיו תורכם

עד עכשיו הצגנו בפניכם את הדברים שחובה על מי שחווה רשלנות רפואית לדעת בטרם הוא ניגש לתביעה – בכדי להשיג את הפיצויים. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? האם ישנם פרטים נוספים שיכולים להועיל להצלחת התביעה? אנא, שתפו אותנו כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם ואולי להעלות במאמרים הבאים. הצעד הבא שלכם לתביעת רשלנות רפואית דוגמא מוצלחת הוא ליישם את הנאמר.
אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית במקרים של רשלנות רפואית מכל סוג שהוא או לגבי חשיפת מידע רפואי וכן לגבי נכות כללית החמרת מצב וכדומה? כנסו למאמרים הרבים באתר שלנו בעניין זה. בכל מצב של פגיעה מרשלנות רפואית או בתביעה נגד העירייה פנו אלינו להגשת תביעה מועילה ומוצלחת ולהשגת פיצויים נאותים על הסבל.

בברכה

אילן בנימיני – עורך דין רשלנות רפואית שיניים תל אביב

נזקי גוף פיצויים
בנזקי גוף כתוצאה מרשלנות רפואית, כך משיגים פיצויים

מאמרים נוספים..

רשלנות רפואית אסותא אשדוד

רשלנות רפואית אסותא

למרות הרמה הגבוהה של השירותים הרפואיים, רשלנות רפואית אסותא בהחלט יכולה להתרחש. ובמידה ונגרם נזק כתוצאה מרשלנות רפואית, זכותכם להגיש תביעת פיצויים כנגד בית החולים.

רשלנות רפואית תסמונת דאון

רשלנות רפואית תסמונת דאון

כאשר מדברים על רשלנות רפואית תסמונת דאון, זוהי בעצם רשלנות רפואית באבחון תסמונת דאון. והיא כמובן נמצאת תחת המטריה הגדולה של רשלנות רפואית בהריון ולידה.

שיתוק מוחין בעקבות רשלנות רפואית

רשלנות רפואית ושיתוק מוחין

רשלנות רפואית ושיתוק מוחין לעתים הולכים יחדיו, כלומר במקרים מסוימים מדובר בשיתוק בשיתוק מוחין אשר נגרם כתוצאה מרשלנות רפואית. אך עצם אבחנו של שיתוק מוחין

רשלנות רפואית פיברומיאלגיה

רשלנות רפואית ופיברומיאלגיה

תביעות רשלנות רפואית ופיברומיאלגיה אינן תביעות שכיחות בנוף התביעות הרפואיות, אך בהחלט ישנם מקרים בהם ישנו חשש לרשלנות רפואית באבחון המחלה והצדקה להגשת תביעת פיצויים

רשלנות רפואית דלקת קרום המוח

רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח

רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח עלולה לגרום לתוצאות לפגיעות קשות, ובכללן גם מותו של החולה. כמו בכל מחלה ובכל תחומי הרפואה, עלולים להיות כשלים שהם

רשלנות רפואית לוקמיה

רשלנות רפואית ולוקמיה

רשלנות רפואית ולוקמיה עלולים להוביל לסיבוכים רפואיים קשים, ואף לפטירתם של החולים. ובעקבות כך, אלו עשויות להיות עילות להגשת תביעת פיצויים רשלנות רפואית לוקמיה. במאמר

רשלנות ניתוח בבית חולים

רשלנות ניתוח בבית חולים

בית החולים מחויב לביטחונכם האישי והרפואי. נקודה. בין אם מדובר בביקור רפואי בן כמה שעות ובין אם מדובר באשפוז קצר או ממושך. ולא משנה האם

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים מטפלים בכל התביעות הקשורות לרשלנות בהליכים רפואיים. לצערנו הרב ישנם מקרים בהם מתבצעות טעויות וכשלים שונים בהליך הרפואי, בעקבותיהן נגרם נזק

רשלנות רפואית תביעה

רשלנות רפואית תביעה

האם המקרה שלכם הוא מקרה של רשלנות רפואית? במידה וכן, כמה שנים לאחור ניתן לתבוע על רשלנות רפואית? מה עלות רשלנות רפואית תביעה, ומה הסיכויים

עורך דין רשלנות רפואית במרכז

עורך דין רשלנות רפואית במרכז

עורך דין רשלנות רפואית במרכז מעניק סיוע משפטי לכל מי שנפגע מרשלנות רפואית או חושש שנגרם לו נזק בגלל רשלנות רפואית.  טלפון לשיחה עכשיו נושא

חוק רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית הן דבר מורכב מבחינה משפטית. במסגרתן נדרשת התנהלות מול גופים חזקים. כמו כן הוכחת הקשר בין הנזק להליך הרפואי שבוצע עלולה להיות

ייצוג מקרים של רשלנות רפואית

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין מקרים של רשלנות רפואית מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן