זכויות נכי צהל משרד הביטחון

זכויות נכי צהל משרד הביטחון

זכויות נכי צהל משרד הביטחון נועדו לסייע לכל אלו שנפגעו במהלך מילוי תפקידם בשירות המדינה. ואיננו מדברים אך ורק על חיילי צבא ההגנה לישראל, אלא לכל אנשי כוחות הביטחון.

נפגעתם במהלך שירות המדינה?
יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים.
אל תוותרו על הפיצויים!
לחיילים אנשי קבע ומשרתי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שירותם

לאור המצב - משרדנו יעניק ייעוץ ראשוני חינם מרחוק*

*כפוף לכמות מסמכים

הפציעות, מחלות השירות והנזק הנפשי עלולות לשנות את לחלוטין את חייהם של אנשי כוחות הביטחון. הם עשויים לסבול מפגיעות תפקודיות לצמיתות, קלות או קשות. ואלו ישפיעו על כל מהלך חייהם לרבות הכנסתם העתידית. ולכן נקבע בחוק מנגנון פיצוי אשר נועד להבטיח כי יקבלו פיצוי ותשלום עבור הוצאות רפואיות, ודרכים שונים של סיוע במהלך חייהם.

הדרך למימוש זכויות נכי צהל אינה קלה, יש להגיש תביעה נגד משרד הביטחון בהתאם לתנאים. לאחר מכן ישנה ועדה רפואית הקובעת את אחוזי הנכות. וזה לא נגמר בזאת, במקרים רבים ישנן בעיות המתעוררות בחלוף השנים כמו החמרת המצב או נכות מוסבת. כך שבהחלט יתכן כי שוב תחזרו בעתיד אל הוועדות הרפואיות.

ועל מנת לקבל זכויות נכי צהל משרד הביטחון, נראה כי צריך להילחם מול משרד הביטחון. זה עשוי להיות תהליך קשה יותר ממה שאתם חושבים, בעיקר אם תנסו להתמודד עם זה בכוחות עצמכם. כל מי שהגיש תביעה יסכים עם הקביעה כי תביעה להכרה בנכות עושים רק באמצעות עורך דין נכי צהל!

נכי צהל

זכויות נכי צהל משרד הביטחון – אחוזי נכות ופיצויים

כאשר מדברים על זכויות נכי צהל משרד הביטחון, יש לציין כי ישנו קשר בין אחוזי הנכות שנקבעו לכם, לגבי הזכויות שתקבלו. בתור עיקרון, ככל שאחוזי הנכות גבוהים יותר, כך מגיעות לכם יותר זכויות. ואחוזי הנכות משקפים את חומרת הפגיעה וההשפעה שלה על משך חייכם, כך שבהחלט יש בכך היגיון.

אך לצד ההיגיון, ישנו גם אי היגיון. הניסיון מראה כי לעתים היחס בוועדות הרפואיות מחפיר. ישנן תלונות על יחס מזלזל והכרה באחוזי נכות נמוכים שאינם משקפים את מצבכם האמתי. וזוהי עוד סיבה מדוע חשוב לפנות אל עורך דין משרד הביטחון.

עורך דין בעל ניסיון בתביעות נכי צה“ל מכיר היטב את הוועדות הרפואיות והאופן שבו הן מתנהלות, והוא יודע להכין אתכם לקראת ההופעה בפני הוועדה הרפואית.יש לדעת אילו מסמכים להביא, ולהיות מוכנים לשאלות. חשוב לדעת כיצד לשקף לחברי הוועדה את כל הנזק התפקודי הקיים.

מוטב לעשות זאת בצורה הנכונה, ולא להגיע למצב שבו אתם מגישים ערעור ועדה רפואית.

זכויות נכי צהל משרד הביטחון

רשימת הזכויות היא ארוכה, אך ראשית כל נתמקד בשתי נקודות מרכזיות ומהותיות: תגמול בסיסי ומענק חד פעמי לנכי צה“ל.

מענק חד פעמי – נכי צה“ל בעלי 10%-19% נכות לצמיתות זכאים למענק חד פעמי, כאשר גובה המענק תלוי בגובה אחוזי הנכות. למשל מי שנקבעו לו 10% נכות, יקבל מענק חד פעמי בגובה של 60,741 שקלים. ומי שנקבעו עבורו 19% יזכה למענק חד פעמי בגובה 229,748 שקלים.

המענק ישולם לחשבון הבנק לאחר 45 יום מקביעת אחוזי הנכות, אך יתעכב אם הגשתם ערעור.

כמובן שזוהי רק סקירה כללית, וישנן גם סוגיות שונות הקשורות למקרים של נכות זמנית, שינויים באחוזי הנכות או כפל זכאויות. תוכלו לקבל מידע נוסף במשרדינו.

תגמול בסיסי – תגמול בסיסי הוא תשלום חודשי קבוע. זכות זו ניתנת לנכי צה“ל שיש להם 20% נכות לפחות. גם במקרה זה התגמול תלוי בגובה אחוזי הנכות, אך גם בגיל. החל מגיל 55 ישנו תגמול בסיסי גבוה יותר, ועוד תוספת החל מגיל פרישה החל גם כאן ישנם תנאים מסוימים.

לדוגמה, נכה צה“ל בעל שיעור נכות של 20% יקבל תגמול בסיסי של 1124 ש“ח בחודש.  נכה 100% יקבל תגמול בשיעור של 5624 שקלים.

שימו לב כי גם אם יש לכם פציעה קלה, ואינכם מגיעים ל 10% נכות, עדיין חשוב להגיש תביעה נגד משרד הביטחון. חשוב לקבל הכרה כנכה צה“ל, וזאת למקרה שבעתיד תחול הרעת מצב או נכות מוסבת.

זכויות נכי צהל משרד הביטחון

זכויות נכי צהל משרד הביטחון  – זכויות נוספות של נכי צהל

מלבד מה שהזכרנו, ישנה עוד רשימה ארוכה של זכויות, חלקן ניתנות על ידי משרד הביטחון וחלקן על ידי גופים אחרים. ישנן זכויות רבות, וכדאי להתייעץ עם עורך דין לייצוג נכי צה“ל על מנת לדעת מהן הזכויות הרלוונטיות עבורכם. להלן כמה דוגמאות של זכויות נכי צהל משרד הביטחון:

מענקים ותגמולים – מענק הבראה, תגמול ימי מחלה , תוספת למימון צרכים מיוחדים ועוד.

טיפולים רפואיים – טיפולי שיניים, קנביס רפואי, טיפולי פוריות ועוד.

זכויות למתמודדי נפש, פוסט טראומה ופגיעות ראש – פטור מהמתנה בתור, פטור מתשלום למלווה, כלבי שירות לנפגעי פוסט טראומה ועוד.

ציוד ומכשור רפואי – תותבות עיניים, ידיים ורגליים, כיסא גלגלים או קלנועית, משקפי ראייה או עדשות מגע ועוד.

כפי שאמרנו אלו הן רק כמה דוגמאות לזכויות שמעניק משרד הביטחון. אך מעבר לכך ישנן גם זכויות נוספות המוענקות על ידי גופים אחרים כמו למשל: הנחה בארנונה, נקודות זיכוי במס הכנסה לבני זוג מפרנסים, הנחות בחשבון החשמל, המים ועוד.

עורך דין נכי צהל מומלץ אילן בנימיני עומד לשירותם של כל אנשי כוחות הביטחון. משרדינו מעניק לכם את כל הסיוע לצורך הכרה בנכות שנגרמה לכם, ומקסום אחוזי הנכות. אנו הכתובת לכל שאלה בנושא זכויות, ומכיוון שכל אחד נמצא תחת נסיבות אחרות, מומלץ לקבל ייעוץ אישי.

עו”ד זכויות נכי צהל משרד הביטחון, אילן בנימיני – בפייסבוק

 

מאמרים נוספים..

תביעת משרד הביטחון פוסט טראומה

זכויות נכי צהל פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון

הפרעת פוסט טראומה היא הפרעה נפשית התוקפת אדם כתוצאה מהיחשפות לסכנת חיים או סכנת פציעה ממשית, הן של אותו אדם, או שהוא ראה מישהו אחר שנחשף לסכנה ממשית. במהלך השירות בצה”ל ובמיוחד בשירות קרבי עלול החייל להיחשף לאירועי פוסט טראומה, אם במהלך מלחמה או אף בפעילות המבצעית השוטפת. ברוב אירועי פוסט טראומה

זכויות נכי צהל 10 אחוז

זכויות נכי צה”ל 10 אחוז

זכויות נכי צה”ל 10 אחוז | זכויות נכי צהל 10 אחוז נפגעתם במהלך שירות המדינה? יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים. אל תוותרו על הפיצויים! לחיילים אנשי קבע ומשרתי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שירותם לאור המצב – משרדנו יעניק ייעוץ ראשוני חינם מרחוק* המשך לבדיקת התאמה *כפוף לכמות מסמכים הרבה שאלות מופנות למשרדנו

קרע בלברום הירך בצבא

קרע בלברום בצבא

קרע בלברום בצבא |  קרע בלברום הירך בצבא נפגעתם במהלך שירות המדינה? יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים. אל תוותרו על הפיצויים! לחיילים אנשי קבע ומשרתי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שירותם לאור המצב – משרדנו יעניק ייעוץ ראשוני חינם מרחוק* המשך לבדיקת התאמה *כפוף לכמות מסמכים קרע בלברום בצבא הוא אחת הפציעות

עורך דין החמרת מצב

עורך דין החמרת מצב

עורך דין החמרת מצב מעניק ייצוג משפטי לנכי צה“ל ואנשי כוחות הביטחון אשר חווים הרעה בריאותית בפגימה ממנה הם סובלים. החמרת מצב במשרד הביטחון מתייחסת למצבים שבהם ישנה פגימה שהוכרה בעבר (מחלה שירות או פציעת שירות), ובגינה נקבעו לכם אחוזי נכות – והיום, בחלוף הזמן חלה הרעה באותה הפציעה שנגרמה לכם, והיא

קצין תגמולים משרד הביטחון

קצין תגמולים משרד הביטחון

קצין תגמולים משרד הביטחון הוא בעל התפקיד באגף השיקום אליו מגישים תביעות על פי חוק הנכים תגמולים ושיקום. אלו הן יכולות להיות תביעות להכרה במחלות שירות, פציעות במהלך השירות הצבאי, הכרה בזכויות של בני משפחה (למשל הורים שכולים) וכיוצ“ב. נפגעתם במהלך שירות המדינה? יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים. אל תוותרו על

תביעה נגד משרד הביטחון התיישנות

לתבוע את משרד הביטחון

לתבוע את משרד הביטחון, במה זה כרוך, כיצד מתבצע הליך תביעה למשרד הביטחון ולמה חשוב עורך דין לייצוג נכי צה“ל? במאמר זה ננסה לענות על השאלות והנקודות המרכזיות. אנו גם מזמינים אתכם לייעוץ פרטני במשרדינו. נפגעתם במהלך שירות המדינה? יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים. אל תוותרו על הפיצויים! לחיילים אנשי קבע

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה מול משרד הביטחון

נפגעתם במהלך שירותכם הצבאי, זכותכם להגיש תביעה מול משרד הביטחון ולזכות בפיצויים. תביעות נגד משרד הביטחון דורשות היכרות עם חוק הנכים תגמולים ושיקום, הכרות עם המערכת הצבאית וגם ידע רפואי. זוהי התנהלות נגד מערכת בירוקרטית קשוחה, וחשוב לעשות זאת באמצעות עורך דין נגד משרד הביטחון הביטחון המביא איתו את הידע המשפטי. נפגעתם

תשובות ועדה רפואית משרד הביטחון

ערעור על ועדה רפואית משרד הביטחון

בואו נבין את הרקע להגשת ערעור על ועדה רפואית משרד הביטחון; לעתים מתרחשות פציעות, או מחלות שירות, במהלך השירות בצה“ל או שירות באחת מזרועות הביטחון האחרות. על פי החוק, הנפגעים זכאים לפיצויים ועליהם להגיש תביעה נגד משרד הביטחון. זהו אינו הליך פשוט, אלא התנהלות מול מערכת בירוקרטית קשה; וללא עורך דין משרד הביטחון,

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון מעניק לחיילי צה“ל ואנשי כוחות הביטחון השונים ייצוג בכל סוגי תביעות משרד הביטחון. בעזרת הסיוע המשפטי תוכלו להתגבר על כל המכשולים הבירוקרטיים בדרך לקבלת זכויותיכם כנכי צה“ל. עורך דין נכי צה“ל מכיר את כל החקיקה, פסקי הדין והנהלים של הצבא בכל מה שנוגע להכרה בחבלות ומחלות

עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון

עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון

עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון הם הכתובת לפנות אליה במקרה שחליתם או נפצעתם במהלך השירות הצבאי. מדובר בנושא מורכב למדי, תביעה משרד הביטחון ללא ייצוג משפטי עלולה להיכשל. התביעה עצמה עשויה להתקבל, אך משרד הביטחון ישאף לצמצם ככל הניתן את אחוזי הנכות וכך לא תקבלו את מלוא הזכויות המגיעות לכם.

עורך דין לתביעות משרד הביטחון

עורך דין לתביעות משרד הביטחון

עורך דין לתביעות משרד הביטחון מוכר על ידי רבים בשם עורך דין נכי צה“ל, זאת בשל העזרה המשפטית הרבה שהוא מעניק לנכי צה“ל לצורך מימוש זכויותיהם והתנהלות מול ועדות רפואיות וקצין התגמולים. אך חשוב לציין כי כל הנושא של משרד הביטחון תביעות אינו נוגע אך ורק לחיילי צה“ל. באחריות משרד הביטחון נמצאים

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון

תביעה נגד משרד הביטחון מוגשת במקרים של פציעה בצה“ל. לצערנו הרב בעת השירות הצבאי חיילים עשויים להיפצע בפציעות היוצרות מוגבלויות ונכויות. ובמידה וזה התרחש הם זכאים לפיצויים ותגמולים שונים. וכאשר זה מתרחש, החיילים שבסך הכל ביקשו לתרום למדינה, עשויים למצוא את עצמם מול מערכת אטומה המתנהלת בצורה בירוקרטית. בעולם מושלם החיילים יכלו

ייצוג זכויות נכי צהל משרד הביטחון

עורך דין אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

בתקשורת
השאירו פרטים
עורך דין זכויות נכי צהל משרד הביטחון מומלץ
המלצות
מאמרים
נפגעתם במהלך שירות המדינה?
יתכן שמגיעים לכם מאות אלפי שקלים.
אל תוותרו על הפיצויים!
לחיילים אנשי קבע ומשרתי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שירותם

לאור המצב - משרדנו יעניק ייעוץ ראשוני חינם מרחוק*

*כפוף לכמות מסמכים
פתיחה
1
היי,
שמי אילן בנימיני,
יש לי ניסיון מוכח בייצוג לקוחות במצבים מורכבים.
אני כאן כדי להקשיב לך ולעזור לך למצוא את הדרך הנכונה עבורך.
Call Now Button דילוג לתוכן