נזקי גוף בבית מלון

נזקי גוף בבית מלון

כאשר אתם יוצאים לחופשה, אינכם מאמינים שזה יכול להסתיים בתביעת נזקי גוף בבית מלון. בתי מלון נחשבים למקום בטוח בו אתם יכולים לנוח, לבלות ובסך הכל ליהנות מהחופשה שלכם. אך האמת שישנם מקרים רבים של פציעות בבתי מלון, חלקן שוליות ואינן דורשות הליכים משפטיים. חלקן קלות וניתן להתמודד איתן במסגרת נזקי גוף תביעות קטנות, וחלקן יכולות להיות פציעות חמורות עם השלכות על המשך חייכם. לצערנו הרב ישנם גם מקרים שהסתיימו במוות.

אז מה יכול להיות מסוכן בבית המלון? הרשו לנו לצטט כמה דברים שהתפרסמו בתקשורת ואולי שכחתם:

בת 8 טבעה בברכה בדן פנורמה. מצבה בינוני

“בשעה 16:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב כרמל על טביעה בברכה במלון דן פנורמה בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי לילדה בת 8 ופינו אותה לבית החולים במצב בינוני ויציב“ – פורסם בתאריך: 10.8.21, כלבו חיפה והקריות.

בת ארבע אכלה גלידה במלון וכמעט מתה

“ש’, האלרגית לחלב, והוריה התארחו במלון רשת ישרוטל בראש השנה. באחת הארוחות לאחר בדיקה, היא אכלה גלידה על בסיס מים. תוך דקות הילדה החלה לחוש ברע ולבסוף פונתה במסוק לבית החולים, ואז התברר המחדל: העובדים הונחו להוסיף חלב לאבקת גלידת פרווה. תגובת ישרוטל: “המלון מתייחס לנושא בכובד ראש ובמלוא הרצינות ובודק את נסיבות המקרה“ – פורסם בתאריך 12/09/21, mako.

בשיא עונת הקיץ: חשד להרעלת מזון במלון יוקרתי באילת

“לשכת הבריאות הנפתית של המשרד ערכה בדיקה מיידית במטבח המלון, שממצאיה נכון לרגע זה היו תקינים. ממשרד הבריאות נמסר: “נמשיך להנחות את המלון בהתאם לממצאי החקירה“. פורסם בתאריך 05/07/2022, מעריב.

אלו הן רק כמה דוגמאות למקרים של נזקי גוף בבית מלון. ישנן סכנות רבות כמו נפילה, החלקה, התחשמלות, טביעה, כוויות ועוד. כל מקרה שכזה יכול להיות עילה להגשת תביעת נזיקין כנגד המלון.

נזקי גוף תביעות קטנות

נזקי גוף בבית מלון

במידה ונפצעתם במהלך חופשתכם, על מנת לזכות בתביעה משפטית עליכם להוכיח כי יש כאן רשלנות של בית המלון. ומכאן זה רק הולך ומסתבך, למשל ישנם פסקי דין אשר הכירו ברשלנות של בית המלון, אך טענו כי גם הנפגע לא נקט במידת הזהירות הרצויה.

רשלנות מוגדרת בחוק הנזיקין בסעיפים 35,36 באופן הבא:

35. עשה אדם מעשה שאדם סביר ונבון לא היה עושה באותן נסיבות, או לא עשה מעשה שאדם סביר ונבון היה עושה באותן נסיבות, או שבמשלח יד פלוני לא השתמש במיומנות, או לא נקט מידת זהירות, שאדם סביר ונבון וכשיר לפעול באותו משלח יד היה משתמש או נוקט באותן נסיבות – הרי זו התרשלות; ואם התרשל כאמור ביחס לאדם אחר, שלגביו יש לו באותן נסיבות חובה שלא לנהוג כפי שנהג, הרי זו רשלנות, והגורם ברשלנותו נזק לזולתו עושה עוולה.

36. החובה האמורה בסעיף 35 מוטלת כלפי כל אדם וכלפי בעל כל נכס, כל אימת שאדם סביר צריך היה באותן נסיבות לראות מראש שהם עלולים במהלכם הרגיל של דברים להיפגע ממעשה או ממחדל המפורשים באותו סעיף.

על המלון להיות אחראי ולנקוט בפעולות המונעות פגיעה. למשל אחת הסכנות הגדולות בבית המלון היא טביעה בברכה או החלקה באזור הברכה. לכן אנו מצפים מהמלון לשים מציל בברכת השחייה על מנת להשגיח ולמנוע מקרים של טביעה, לשים שלט האוסר על הרחצה בשעות שאין מציל ולרצף את האזור סביב הבריכה בחיפוי המונע החלקה. כלומר לנקוט באמצעים סבירים על מנת למנוע את הסיכון.

לכן כאשר אתם מגישים תביעת נזיקין כנגד בית המלון, בית המשפט בוחן את כל ההיבטים הללו על מנת להחליט האם המלון התרשל ונושא באחריות לכך. ובהתאם לכך בית המשפט יקבע האם אתם זכאים לפיצויים.

במידה ועברתם תאונה בבית המלון, חשוב לתעד את המפגע שגרם לתאונה. יש לדווח לבית המלון ולבקש אישור על קרות התאונה. במידה ונזקקתם לטיפול רפואי, חשוב לוודא שהמסמכים הרפואיים מציינים כיצד אירעה התאונה. בשלב הבא עליכם לפנות אל עורך דין תביעות נזיקין על מנת להתייעץ ולראות האם ישנו מקום להגשת תביעת נזקי גוף בבית מלון.

נזקי גוף בבית מלון

נזקי גוף תביעות קטנות

ישנם מקרים של נזקים קטנים אותם ניתן לתבוע במסגרת הליך של תביעות קטנות. תביעות שכאלו אינן דורשות עורך דין לתביעות נזיקין, והן מוכרעות בעיקר על פי כתב התביעה. למרות שזהו הליך שנודע לאפשר לכל אדם להגיש את התביעה גם ללא ידע משפטי, עדיין כדאי למלא את התביעה בעזרתו של עורך דין רפואי.

בית המשפט לתביעות קטנות רשאי לדון בתביעות עד לסכום של 34,600 ₪ (נכון לשנת 2022).

את התביעה יש להגיש למזכירות בית המשפט לתביעות קטנות. את רשימת בתי המשפט לתביעות קטנות תוכלו למצוא באתר הרשות השופטת, או לברר במרכז המידע הטלפוני (*3852). יש להגיש את התביעה בבית המשפט הנמצא באזור השיפוט של הנתבע או מקום ההתרחשות של האירוע.

עבור נזקי גוף תביעות קטנות אין צורך בחוות דעת רפואית. הרעיון מאחורי הליך זה הוא לאפשר הליך משפטי פשוט וזול. יש לצרף לתביעה כל מסמך רפואי שבידכם; אלו יכולים להיות המסמכים מהטיפול הרפואי שקיבלתם לאחר האירוע, צילומי רנטגן, תמונות מהאירוע וכו.

עברתם פגיעת גוף? עורך דין אילן בנימין עומד לשירותכם ומטפל במבחר סוגים של תאונות עם נזקי גוף – תביעות נגד בית המלון, תביעות נגד העירייה, תביעות על נפילה ברחוב, הפרת סודיות רפואית, רשלנות רפואית, נכי צה”ל ועוד.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

 

מאמרים נוספים..

נפילה בעבודה

נפילה בעבודה

נפילה בעבודה או כל סוג של תאונה שאירעה תוך כדי עבודה או בזמן העבודה, כולל בזמן ההליכה או הנסיעה לעבודה היא תאונת עבודה. גם אירוע

פגיעה בעבודה ביטוח לאומי

פגיעה בעבודה ביטוח לאומי

אדם יוצא לעבודה כאשר הוא סמוך ובטוח כי גם יחזור ממנה בשלום, זוהי השגרה הברוכה, ואדם נורמטיבי שאינו סובל מחרדות לא יחשוב אחרת ללא סיבה

עורך דין לתביעת עירייה

עורך דין לתביעת עירייה

במקרה של פגיעה ברחוב חשוב שעורך דין לתביעת עירייה יגיש תביעה נגד עירייה. כי תביעה נגד העירייה על נפילה ברחוב או תביעה נגד העירייה על

תאונת עבודה חובת המעסיק

תאונת עבודה חובת המעסיק

  טלפון לשיחה עכשיו במאמר הבא תקראו על תאונת עבודה חובת המעסיק? כלומר האם תאונת עבודה יורד מימי מחלה, וכן האם מותר להגיש מכתבים פיטורים

תביעות נזיקין נגד עיריות

תביעות כנגד עיריות ומפגעי עירייה

תביעות כנגד עיריות ומפגעי עירייה מגיעות בעקבות פגיעות ונזקי גוף של התובע. יש לדעת איך לנהל תביעות נזיקין נגד עיריות באופן נכון שכן תביעה נגד

תאונות עבודה ביטוח לאומי

תאונות עבודה

לרוב כאשר מדברים על תאונות עבודה בין אם מדובר על תאונות עבודה בגובה או תאונות עבודה בבניין או במשרד, המחשבה הראשונית היא על שכיר כזה

כיצד להתנהג לאחר תאונת דרכים

כיצד לנהוג לאחר תאונת דרכים

כיצד לנהוג לאחר תאונת דרכים היא שאלה שחוזרת על עצמה בנושא תאונות דרכים ובצדק. מה לעשות אחרי תאונת דרכים ולמה חשוב לדעת איך ומה לעשות

ביטוח תאונות אישיות האם כדאי

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות משתנה מחברה לחברה ויש לבדוק היטב לפני שבוחרים. יש לבדוק ביטוח תאונות אישיות מחיר ולעשות השוואות אך גם מה מתאים לך בתחום

תביעות מתקני משחקים גני שעשועים

תביעות במתקני משחקים גני שעשועים

תביעות במתקני משחקים גני שעשועים הם עקב תאונות בגני שעשועים ולרוב תאונות במתקני שעשועים עצמם. מה עושים כשרוצים להגיש תביעות מתקני משחקים גני שעשועים וכיצד

ייצוג נזקי גוף בבית מלון

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין נזקי גוף בבית מלון  מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן