עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית

עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית, על פי רוב, מתשדלים להמנע ממקרים חמורים כגון סרטן ומחלות קשות אחרות. הסיבה, לרוב, היא העובדה שקשה להימנע ממעורבות רגשית במקרים של איחור באבחון סרטן וכיו”ב. עו”ד רשלנות רפואית סרטן, מתמחה במקרי רשלנות רפואית באבחון סרטן ועוד מספר רב של מקרים.

עו”ד אילן בנימיני הינו עורך דין מומחה לרשלנות רפואית ותיק ומנוסה המייצג כבר שנים רבות נפגעי רשלנות רפואית על כל גווניה, תוך שימת דגש על פיצוי הולם ומיצוי זכויותיהם כנגד כל הגורמים האחראיים. אנו נמצאים בקשר עם מיטב המומחים בארץ, בתחומי הרפואה השונים.

איחור באבחון סרטן

עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית

עבודתו של עורך דין רשלנות רפואית כוללת, בין היתר, את הגשת התביעה כנגד הצוותים הרפואיים, המוסדות הרפואיים, משרד הבריאות וכן הלאה. התביעה בגין רשלנות רפואית עלולה לנבוע כתוצאה ממקרים שונים, החל מניתוחים, מעקב אחר התפתחות ההיריון, אשפוז במוסד רפואי ועד הפרת סודיות רפואית ועוד.

בפועל, טיפולים רפואיים אלו ואחרים עלולים לסטות מסטנדרט המקובל – ואף לגרום לנזק. במקרים של נזק בעקבות רשלנות רפואית, קלה כחמורה, רצוי לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית. זאת לצורך בדיקת ההיתכנות להגשת תביעה כלפי הגורמים הרלוונטיים.

בנוסף, התמחות נוספת היא טיפול בנכי צה”ל. עורך דין רשלנות רפואית מסוגל לספק ייצוג לנכי צה”ל בכל הנוגע למיצוי זכויותיהם מול ערכאות שונות. בין אם מדובר בייצוג מול ביטוח לאומי, קבלת זכויות כאלו ואחרות בבתי משפט שונים או ייצוג מול גורמים מטפלים במערכת הבריאות הצה”לית.

עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית

איחור באבחון סרטן

בעוד שלחלות במחלת הסרטן ברוב המקרים אינה בשליטתכם, המפתח להישרדות הוא גילוי מוקדם אבחון וטיפול. כאשר רופא המשפחה, רדיולוג או אונקולוג נכשל בגילוי הסרטן, המטופל עלול לסבול ללא צורך ואף להפסיד שנות חיים יקרות.

אבחון מוקדם של מחלת הסרטן עשוי להיות מה שיבדיל בין החלמה למוות והשפעתו על סיכויי ההישרדות עצומה. רשלנויות רפואיות נפוצות בנושא של מחלת הסרטן נוגעות לרוב לאבחון שגוי של מצב המטופל ופענוח שגוי של בדיקות, וכן להפניה לטיפול שאינו מתאים או נחוץ.

לכל מחלת סרטן גורמי הסיכון האופייניים לה ובהתאם להם מופנים המטופלים לבדיקות תקופתיות, בשגרה ובעת הופעת תסמינים מחשידים. ידוע כי איחור באבחון גידול, בין אם מדובר בגידול ממאיר (סרטני) או שפיר, עשוי לגרור בעיות רבות.

רוב הגידולים הסרטניים הם גזרת גורל אשר מתרחשת למרות התנהלותם התקינה לחלוטין של הצוות הרפואי. ובכל זאת, קיימים מקרים בהם התנהלות הצוות הרפואי החמירה את מצבו של המטופל.

עו"ד רשלנות רפואית סרטן

עו”ד רשלנות רפואית סרטן

ישנם מספר סוגים שונים של רשלנות רפואית הנפוצים בהקשר של מחלות הסרטן:

  • רשלנות רפואית ואיחור באבחון: אי התייחסות לתסמינים מחשידים והיעדר או איחור בהפנייה לבדיקות מתאימות.
  • רשלנות רפואית ואבחון שגוי: פענוח שגוי של בדיקות ואבחון מוטעה של סוג המחלה הגוררים איחור בטיפול או מתן טיפולים רפואיים לא מתאימים.
  • רשלנות רפואית וטיפול שגוי: מתן טיפולים רפואיים לא מתאימים (או שימוש בתרופות פג תוקף) לפי סטנדרטים רפואיים סבירים, או מתן טיפולים רפואיים שאינם נחוצים ומסבים נזק.

אבחון מוקדם של מחלת הסרטן הינו קריטי להחלמה ולהצלת חייו של החולה. לרוב, על ידי אבחון מוקדם, ניתן יהיה להסיר את הגידול הסרטני, ולטפל במחלה במועד. מאידך, אבחון מאוחר או אי אבחון של המחלה במועד עלולים להביא להחרפת המצב הרפואי של המטופל.

כמובן שבמקרים בהם המטופלים לא ישלחו לבדיקות נדרשות, או לחלופין ישלחו לבדיקות אלו והרופאים יתעלמו מתוצאותיהן הדבר עשוי להיחשב כרשלנות רפואית. מיותר לציין כי הטראומה שמקורה ברשלנותו של הרופא לאבחן את הסרטן היא מהירה וחמורה.

בכדי לקבל פיצוי יש להציג הוכחות כי אכן הרופא לא ביצע את תפקידו כראוי ועל כן – יש להוכיח קשר ברור בין הנזק שנגרם לכם לבין התרשלות הרופא בתפקידו והאם במידה ולא היה מתרשל בתפקידו היה ניתן להמנע מהנזק שנגרם למטופל. עורך דין לרשלנות רפואית ידע להשיג את המידע המדויק הנדרש לשם כך.

רשלנות רפואית באבחון סרטן

רשלנות רפואית באבחון סרטן

כאשר יש כשל באבחון סרטן במועד, אפילו כאשר המטופל הסביר את תסמיניו לרופא ופנה לקבל אבחון רפואי, ההשלכות עלולות להיות חמורות. עבור חלק, לעתים האבחון המאוחר עלול להיות גזר דין מוות וזאת במקרים בהם הגידול מתגלה בשלב גרורתי המערב איברים נוספים בגוף.

בנוסף, נודעת חשיבות רבה לאבחון מדויק של סוג הסרטן ושלב המחלה גם לאחר גילוי המחלה לטובת התאמתו של טיפול מדויק, ברמת האפקטיביות הגבוהה ביותר. קיימים תסמינים ספציפיים לכל אחת ממחלות הסרטן, המושפעים, בין היתר, מהאיבר שנפגע במחלה.

חולים שעושים כמיטב יכולתם לדאוג לעצמם ולבצע בדיקות גופניות ומבחנים תקופתיים כמו ממוגרפיה, בדיקות פאפ, בדיקות ערמונית וקולונוסקופיות, מעניקים לעצמם סיכוי טוב יותר לאבחון מוקדם וטיפול במקרים בהם יתגלו סימנים לסרטן.

אם נגרם לכם או למי מיקירכם נזק כתוצאה מאבחון גידול סרטני בשלב מתקדם אתם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ וסיוע.

אתם מוזמנים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלנו

מאמרים נוספים..

רשלנות רפואית פיברומיאלגיה

רשלנות רפואית ופיברומיאלגיה

תביעות רשלנות רפואית ופיברומיאלגיה אינן תביעות שכיחות בנוף התביעות הרפואיות, אך בהחלט ישנם מקרים בהם ישנו חשש לרשלנות רפואית באבחון המחלה והצדקה להגשת תביעת פיצויים

פסוריאזיס בעקבות השירות הצבאי

פסוריאזיס בצבא

חיילי צה“ל הסובלים מהופעת פסוריאזיס בצבא יכולים לקבל הכרה כנכי צה“ל, ואת התגמולים המגיעים להם על פי חוק. לצורך כך יש להגיש תביעה נגד משרד

רשלנות רפואית דלקת קרום המוח

רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח

רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח עלולה לגרום לתוצאות לפגיעות קשות, ובכללן גם מותו של החולה. כמו בכל מחלה ובכל תחומי הרפואה, עלולים להיות כשלים שהם

עורך דין משרד הביטחון

עורך דין משרד הביטחון

עורך דין משרד הביטחון מעניק סיוע משפטי לחייל צה“ל בשירות סדיר, אנשי מילואים ואנשי צבא קבע אשר נפצעו או חלו במהלך שירותם הצבאי. כמו כן

ייצוג מול המוסד לביטוח לאומי טלפון

עורך דין סיעוד

עורך דין סיעוד | דחיית תביעת סיעוד   | ייצוג מול המוסד לביטוח לאומי טלפון טלפון לשיחה עכשיו עורך דין סיעוד יכול להעניק לכם סיוע

עורך דין מומלץ רשלנות רפואית

עורך דין מומלץ רשלנות רפואית

תביעת רשלנות רפואית דבר מורכב מאוד, ולכן יש צורך ב עורך דין מומלץ רשלנות רפואית. היא דורשת התנהלות משפטית מול מוסדות רפואיים ורמה גבוהה של

קרע במיניסקוס בצבא

קרע במיניסקוס בצבא

קרע במיניסקוס בצבא הוא אחת הפציעות השכיחות בעת השירות הצבאי, במיוחד כאשר מדובר בחיילים קרביים העוברים אימונים אינטנסיביים וחשופים לפציעות שונות. קרע במיניסקוס גורם לנכות

עורך דין רפואי

עורך דין רפואי

עורך דין רפואי מתמחה בתחום המשפטי הקשור לתביעות על רקע רפואי. לצורך הדוגמה זוהי יכולה להיות תביעת נזיקין בעקבות נזק כתוצאה משימוש בתרופות, תביעה נגד

נכות מוסבת

תביעה לפי תקנה 9

תביעה לפי תקנה 9 היא תביעה העוסקת בנכות מוסבת. הכוונה היא למקרים שבהם התפתחה נכות כלשהי כתוצאה מהנכות הראשית, ופגיעה באיברים או מערכות אחרות כתוצאה

עורך דין מומחה לתביעות סיעוד

עורך דין לתביעות סיעוד

עורך דין לתביעות סיעוד מעניק לכם עזרה משפטית ברגעים הקשים בהם אתם זקוקים למימוש זכויותכם בפוליסות ביטוח פרטיות או תביעות סיעוד בביטוח הלאומי.  טלפון לשיחה

עוד רשלנות רפואית

עו“ד רשלנות רפואית

עו“ד רשלנות רפואית הוא עורך דין אשר יכול לתת לכם ייצוג בתביעות רשלנות רפואית וייצוג מול ועדות רפואיות. הוא מביא איתו ידע משפטי וניסיון רב

שאלות ותשובות אובדן כושר עבודה

אדם שנפגע מנפילה בעבודה וכדומה פגיעה חזקה, גופנית או נפשית, ואינו יכול משום כך להמשיך בעבודתו. לעתים רבות הוא שואל את עצמו האם גם בחוק

ייצוג עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית

משרד עורך דין רשלנות רפואית אילן בנימיני

עו”ד אילן בנימיני הבעלים של המשרד ידוע ביכולותיו לנהל תיקים רגישים ומורכבים שלא פעם הופיעו באמצעי התקשורת. עורך דין אילן בנימיני בעל ידע וניסיון רב בתחום החקירות והחקירות הרפואיות.

או
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
עורך דין עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית מומלץ

מאמרים

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
אני כאן כדי לעזור
Call Now Button דילוג לתוכן